Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@09:53:08 GMT

مذاکره گادوین منشا با استقلال

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۹۵۱۷۴

مذاکره گادوین منشا با استقلال

رویداد۲۴ مسئولان باشگاه استقلال تهران پس از عقد قرارداد رسمی با اسماعیل گونکالوس به دنبال خرید یک مهاجم خارجی دیگر هستند و از این رو بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تهران را زیر نظر دارند.

مراحل مذاکره با گادوین منشا آغاز شده و در صورت توافق بین طرفین او تا پایان امروز قرارداد رسمی خود را امضا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منشا که دو فصل در تیم پرسپولیس حضور داشت با تیم پیکان به فوتبال ایران معرفی شد و در آستانه عقد قرارداد با تیم صنعت نفت آبادان بود که به توافق دست پیدا نکرد. گفتنی است منشا قراردادش پس از توافق دوطرفه با پرسپولیس را فسخ کرده و مسئولان استقلال مشکلی برای دریافت رضایتنامه ندارند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پرسپولیس استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و پرسپولیس واگذار شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛دقایقی پیش سهام پرسپولیس و استقلال در بازار پایه فرابورس معامله شد تا این دو باشگاه رسما واگذار شوند و سیطره دولت بر آنها به پایان برسد.

به نقل از ورزش سه البته سازمان خصوصی‌سازی و بازار فرابورس هنوز اطلاعیه رسمی در مورد فروش سهام این دو باشگاه را منتشر نکرده اما براساس آنچه در بازار پایه فرابورس مشاهده می‌شود، واگذاری سهام بلوکی این دو باشگاه انجام شده است.

بر این اساس 85 درصد از سهام پرسپولیس معادل 3190 میلیارد تومان و همین مقدار از سهام استقلال با قیمت 2748 فروخته شده تا در آستانه موعد مقرر برای لایسنس حرفه‌ای تکلیف این دو باشگاه روشن شود.

این در حالی است که براساس اعلام قبلی، صلاحیت خریداران پرسپولیس و استقلال نیز تایید شده و آنها مشکلی برای مالکیت و اداره بزرگترین باشگاه‌های ورزشی ایران نخواهند داشت.

همچنین اگرچه هنوز به‌صورت رسمی اطلاع‌رسانی نشده اما مالک جدید پرسپولیس کنسرسیوم متشکل از بانک‌های غیردولتی شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین خواهد بود و سهامدار جدید استقلال هم شرکت پتروشیمی خلیج فارس است.

با این واگذاری به نظر می‌رسد دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مشکلی از جهت دریافت مجوز حرفه‌ای از نظر مالکیت نداشته باشند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898253

دیگر خبرها

  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • استقلال و پرسپولیس واگذار شدند
  • رسمی؛ استقلال و پرسپولیس واگذار شدند
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس آغاز شد
  • جزئیات مذاکره پرسپولیس برای تمدید قرارداد اوسمار ویرا
  • قانون جنجالی پابرجاست؛ استقلال و پرسپولیس باید پیروی کنند!
  • آغاز مذاکره پرسپولیس با گزینه خاص برای فصل آینده