Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@01:17:27 GMT

پیشنهاد 45 میلیونی یووه برای جذب مارسلو

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۹۵۹۷۹

پیشنهاد 45 میلیونی یووه برای جذب مارسلو

توتو اسپورت مدعی شد که باشگاه یوونتوس برای جذب مارسلو، مدافع رئال مادرید، پیشنهادی 45 میلیون یورویی به این باشگاه ارائه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، دوستی نزدیک رونالدو و مارسلو، یکی از دلایلی است که باشگاه یووه سعی قصد دارد برای به خدمت گرفتن مدافع برزیلی اقدام کند. طبق ادعای توتو اسپورت، بیانکونری ها او را به عنوان یکی از اهداف نقل و انتقالاتی خود در تابستان در نظر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پیشنهاد یووه برای مارسلو،  45 میلیون یورو خواهد بود و مارسلو نیز سالیانه 12 میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد. این رقم برای خرید بازیکنی که به زودی 31 ساله خواهد شد، بسیار بالاست. همچنین حقوقی که مارسلو دریافت خواهد کرد، حقوق بسیار بالایی در فوتبال ایتالیا به حساب می‌آید.

 

 

 

 

اما بخشی از هزینه انتقال از طریق فروش الکس ساندرو تامین می‌شود، بازیکنی که مورد توجه باشگاه‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی قرار دارد.

 

مارسلو از ژانویه 2007 تحت هدایت رئال مادرید قرار داشته و قراردادش تا جوئن 2022 اعتبار دارد. تا به اینجا فصل، او 3 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل برای هم تیمی‌هایش در 22 بازی به ثبت رسانده ولی اخیرا توسط سولاری نیمکت نشین شده و جایی در ترکیب اصلی تیم پیدا نکرده است.

 

رئال مادرید یوونتوس مارسلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید یوونتوس مارسلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۵۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)

رئال مادرید با برتری مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

دانلود (85.9MB)

دیگر خبرها