Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

محمد نوری  ابتدا با اشاره به قهرمانی قطر در جام ملتهای آسیا اظهار داشت: این تیم شایسته ترین تیم مسابقات برای قهرمانی بود و به هیچ وجه نمی توان گفت شانس، آنها را برای رسیدن به این منظور کمک کرده است.

پیشکسوت فوتبال ایران بیان داشت: همه آمارها در این بازی‌ها نشان از برتری بی چون و چرای قطر داشت و آنها واقعا لیاقت این قهرمانی را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخص است قطری‌ها دور خیز خوبی برای جام جهانی ۲۰۲۰ داشته‌اند و احتمال موفقیت آنها در جام جهانی پیش رو و حتی صعود از گروه مقدماتی شان وجود دارد.

وی در خصوص تیم ملی ایران و حضور این تیم در جام ملتها بیان داشت: سقف فوتبال ایران همین بود و ما نباید بیش از این از تیم ملی مان توقع می‌کردیم. مگر ما به فوتبال مان چه داده‌ایم که حالا قهرمانی آسیا را از آن طلب می‌کنیم. بازی با ژاپن عیار فوتبال ایران را مشخص کرد تا معلوم شود رنکینگ فیفا هم خیلی گویا نیست و این رنکینگ کاذب است. 

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص شرایط این تیم در آستانه آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر اظهار داشت: گرچه کمی دیر، اما خدا را شکر تیم به خوبی تقویت شد. البته دو بازیکن خارجی دیر اضافه شدند و زمان می‌برد تا با تیم هماهنگ شوند. بهتر بود خارجی ها زمانی به تیم اضافه می شدند که حداقل در اردوهای آماده سازی تیم را همراهی می‌کردند. 

وی افزود: استقلال چه در جام باشگاه‌های آسیا و چه مرحله برگشت لیگ برترراه دشواری را در پیش دارد. اما این کار سخت برای استقلال نشدنی نیست. الان موقع حمایت از این تیم است نه انتقادات تخریبی.

نوری در خصوص ترکیب جدید هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: این هیات مدیره جدید را به فال نیک می‌گیرم. ماجدی و منزوی که از خانواده و بدنه استقلال هستند و این خیلی خوب است که در هیات مدیره افرادی را داریم که از گوشت و خون باشگاه هستند. در مورد احمد سعادتمند که رییس هیات مدیره شده اما متاسفانه گروهی در حال تخریب هستند.

مدافع پیشین آبی‌ها اضافه کرد: زمانی که در دهه هفتاد بعنوان بازیکن همراه تیم به شمال سفر می‌کردیم بارها با آقای سعادتمند و خانواده‌اش برخورد داشتم و از آن زمان ایشان را می‌شناسم و می‌دانم خودش و خانواده‌اش استقلالی هستند. و این درست نیست که عده‌ای می‌خواهند از او چهر ضد استقلالی بسازند.

وی اضافه کرد: هیچ کس با انتقاد مشکلی ندارد اما خوب است انتقاد سازنده باشد نه تخریبی. به خصوص اگر قرار باشد با ترور شخصیتی همراه باشد. 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: قطر فوتبال ایران جام جهانی تیم ملی ایران ایران تیم ملی نیم فصل دوم شکر باشگاه استقلال خانواده گوشت استقلال بازی ژاپن فوتبال فیفا پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید

به گزارش همشهری آنلاین سید حجت کریمی - مدیرعامل و عضو هیئت مدیره پیشین باشگاه استقلال - درباره موضوع واگذاری باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج فارس حرف های جالبی می زند.

او در این خصوص گفت: از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم و امیدوارم از این لحظه به بعد باشگاه استقلال با پشتوانه مردمی و هواداران میلیونی اش کمترین دغدغه را از بابت مسائل مالی داشته باشند و به شکل کاملاً حرفه‌ای در ادامه رقابت‌های این فصل و فصل آینده حضور پیدا کند.

مدیران فعلی را برای آورنده‌شان پس بفرستید

وی افزود: ضمن تبریک به خریداران سهام باشگاه استقلال توصیه می‌کنم حتماً در تغییر هیئت مدیره مستقر، زمان را از دست ندهند و همه این افراد را با یک اسنپ به دم خانه آقای قربان‌زاده بفرستند و همان جا پیاده کنند. چون کارنامه آنها در این ماه‌ها مشخص می‌کند که هیچ اتفاق مثبتی در استقلال رخ نداده است.

یک مدیر در باشگاه کار می‌کرد که به همین علت بیرونش کردند

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: متاسفانه در هیئت مدیره‌ای که هیچکس در آن کاری انجام نمی‌داد، یک نفر کار می‌کرد که اتفاقاً به همان دلیل که چون کار می‌کرد او را کنار گذاشتند. اسمش را هم می‌گویم، او علیرضا خانی بود که انصافاً در طول مدت زمانی که من در باشگاه حضور داشتم اهل حلال و حرام بود و ریز مسائل و اعداد و ارقام ورودی و خروجی باشگاه را از زیر ذره بین رد می‌کرد ولی در نهایت تحملش نکردند.

موافق عزل نکونام حالا حامی‌اش شده است!

کریمی ادامه داد: به عزیزانی که از این پس می‌خواهند استقلال را اداره کنند پیشنهاد می‌کنم افرادی را بیاورند که هدفشان از بودن در هیأت مدیره گرفتن بلیت بازی و پیراهن تیم نباشد. جالب است که یکی از همین افراد تا دیروز نامه عزل جواد نکونام را امضا می‌زد و حالا حامی‌اش شده و می‌گوید او تا سه سال دیگر هم قرارداد دارد.

در کدام دوره مدیراستقلال حقوق ۶۰ میلیونی گرفته؟

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال همچنین در واکنش به موضوع مطرح شده درباره انتشار دریافتی‌های یکی از مدیران پیشین باشگاه خاطرنشان کرد: تا جایی که می‌دانم پیش از این هیئت مدیره باشگاه حقوقی دریافت نمی‌کردند و این هم در نوع خودش جالب است که حالا اعضای هیئت مدیره ماهی ۶۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند. خیلی جالب است که بعضی از همین آقایان حتی یک بار هم در جلسات هیئت مدیره حضور پیدا نکرده‌اند.

امیدورام استقلال قربانی کارشکنی آقایان نشود

کریمی در پایان گفت: روزهای حساس و مهمی در پیش روی استقلال است تیمی که تا اینجا توانسته با وجود همه مشکلات هوادارانش را راضی نگه دارد حیف است که در پایان این مسیر به خاطر زیاده خواهی‌های عده‌ای و یا کارشکنی‌های گروهی دیگر نتواند دل میلیون‌ها هوادار را شاد کند و یکی جام دیگر به کلکسیون جام‌های باشگاه بیافزاید.

کد خبر 846514 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید