Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان‌فر؛ رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا، با اعلام این خبر گفت: در جلسه‌ای که با محمدباقر نوبخت؛ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور داشتیم، درباره اعتبارات ردیف صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی که در لایحه بودجه سال 98 با کاهش 73 درصدی از 100 میلیارد تومان به ۲۷ میلیارد تومان کاهش یافته، صحبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رئیس سازمان برنامه بودجه با اذعان به اینکه در این ارتباط غفلت صورت گرفته، وعده داد مبلغ این ردیف به همان 100 میلیارد تومان برگردد.

نماینده مردم مشهد در مجلس همچین درباره مصوبات کمیسیون تلفیق درباره امور فرهنگی یادآور شد: از جمله پیشنهادات خوبی که تصویب شود، مربوط به معافیت مالیاتی خیرین و کسانی که در امور فرهنگی و حوزه میراث فرهنگی مشارکت می‌کنند، بود که با توجه به علاقمندی خیران به ساخت مساجد و تعمیر مکان‌های تاریخی می‌تواند منشأ برکات زیادی باشد.

پژمان‌فر اضافه کرد: همچنین با ورود کمیسیون تلفیق به بحث جداول، سعی خواهیم کرد نسبت به اصلاح بوجه برخی دستگاه‌های فرهنگی و دینی اقداماتی صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن پژمان فر صندوق توسعه نوبخت قرآن ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت فرهنگی یعنی همه جای ایران سرای من است

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشت: عدالت فرهنگی یعنی همه جای ایران سرای من؛ عضویت هنرمندانِ دارای معلولیت در صندوق اعتباری هنر نشان از عدالت فرهنگی در وزارت فرهنگ دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد مقیمی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صفحه شخصی خود در ویراستی از اهدای هنر کارت به سه هنرمند توان‌خواه اصفهانی خبر داد و نوشت:

《عدالت فرهنگی یعنی همه جای ایران سرای من

نگاه متوازن به همه موضوعات فرهنگی و هنری

توزیع عادلانه امکانات بین همه هنرمندان از همه اقشار.عضویت هنرمندانِ دارای #معلولیت در #صندوق_اعتباری_هنر نشان از #عدالت_فرهنگی در وزارت فرهنگ دارد.

پ ن؛ اصفهان، اهدای نمادین"هنر کارت"به سه هنرمندِ توانخواه》

کد خبر 746030

دیگر خبرها

  • عدالت فرهنگی یعنی همه جای ایران سرای من است
  • صندوق‌های توسعه بخش کشاورزی در قزوین تقویت شوند
  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود
  • وزیر ارشاد: قیمت بلیط کنسرت‌ها به زیر یک میلیون تومان کاهش می‌یابد
  • اعتبارات مبارزه با مواد مخدر در خوزستان افزایش یابد
  • تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ ضرورت افزایش بودجه در سال جدید