Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم متمول عربستانی به دنبال سرمربی کروات پرسپولیس.

طرفداری- تیم فوتبال پرسپولیس در دور جدید لیگ قهرمانان آسیا با تیم فوتبال الاهلی عربستان همگروه شده و این در حالی است که پابلو گوید سرمربی آرژانتینی این تیم شرایط خوبی در الاهلی ندارد و حتی برخی از رسانه‌های عربستان، از برکناری این مربی طی روزهای آینده خبر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، از طرف دیگر مسئولان باشگاه الاهلی عربستان به دنبال پیدا کردن جایگزین برای سرمربی آرژانتینی خود هستند و به همین دلیل پیشنهاد کتبی و رسمی خود را به برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات تیم پرسپولیس اعلام کرده‌اند تا او راهی عربستان شود.

این در حالی است که برانکو در ابتدای این فصل قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرد و تا پایان فصل بعدی با این تیم قرارداد دارد. او این روزها در انتظار آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر است و قرار است روز چهارشنبه تیمش را به مصاف پدیده مشهد بفرستد.

پیشنهاد کتبی که چهارشنبه شب برای سرمربی پرسپولیس ارسال شده سومین پیشنهادی است که مسئولان باشگاه الاهلی عربستان به برانکو داده‌اند. سرمربی کروات پرسپولیس سابقه مربیگری در تیم الاتفاق عربستان را در کارنامه دارد و با این تیم حتی به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا هم رسید که البته مقابل استقلال تهران شکست خورد و به مرحله گروهی راه پیدا نکرد.

پرسپولیس و الاهلی عربستان باید در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم بروند. این دو تیم سال گذشته هم در ۲ بازی مرحله حذفی در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که بازی اول ۲_۲ مساوی شد اما در بازی برگشت تیم پرسپولیس با نتیجه ۳ بر یک از سد این تیم گذشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا بیرانوند که از اردوی تیم ملی با آسیب دیدگی به تمرینات سال جدید پرسپولیس بازگشت، سه بازی فروردین ماه سرخ‌ها را به دلیل مصدومیت از ناحیه دست، از دست داد.

در این مدت دروازه پرسپولیس به امیررضا رفیعی گلر ۲۲ ساله این تیم سپرده شده بود و حالا پیش از دیدار حساس جام حذفی، گلر باتجربه و ملی‌پوش پرسپولیسی‌ها گچ دستش را باز کرد.

کد خبر 846480 برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی
  • اهداف عربستان از گسترش روابط با ارمنستان/ ریاض به رقیب ایران در قفقاز تبدیل شد؟
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ سرمربی سابق تیم ملی ولز!