Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - عضو هیأت مدیره بانک رفاه گفت: نقش و جایگاه حوزه عملیاتی بانک در تحقق اهداف و استراتژی های بانک بسیار برجسته و بی بدیل است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، حسین رحمتی عضو هیأت مدیره این بانک در مراسم قدردانی از ده رئیس شعبه موفق بانک رفاه با بیان این مطلب گفت: در سالی که مزین به شعار اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی است باید با تمام توان و ظرفیت در جهت تحقق این شعار گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




رحمتی با قدردانی از تلاش و تعهد تمامی کارکنان بانک رفاه و به ویژه رؤسای شعب موفق در اجرای برنامه های اقتصادی دولت خاطر نشان ساخت: هم اکنون کشور در شرایط بسیار حساسی به سر می برد و در آستانه چهلمین بهار انقلاب، دشمنان در پی ضربه زدن به میهن اسلامی هستند، بنابراین بر تمامی همکاران واجب است که همراستا با اهداف کلان نظام مقدس گام بردارند.

وی با اشاره به نقش نظام بانکی در توفیق برنامه های اقتصادی دولت و همچنین اقتصاد بانک‌ محور ایران گفت: تمامی کارکنان نظام بانکی و به ویژه کارکنان خدوم بانک رفاه باید تلاش ویژه ای داشته باشند تا برنامه های خصمانه دشمن با شکست مواجه شود.

عضو هیات مدیره بانک رفاه با بیان نقش و جایگاه نیروی انسانی در تعالی سازمانی خاطرنشان ساخت: امروز اگر بانک رفاه در جایگاه خوبی در بین بانک های کشور قرار گرفته است به دلیل وجود نیروهای انسانی شایسته ای است که در اختیار دارد. کارکنان حوزه اجرا نقش بی بدیلی در توسعه و تعالی بانک دارند؛ این کارکنان با پیگیری اهداف تدوینی می توانند بانک را به سر منزل مقصود رهنمون سازند.

رحمتی با اشاره به اینکه امروزه نگاه تحلیلگرایانه و موشکافانه در بانک رواج یافته است گفت: خوشبختانه تمامی ارکان بانک رفاه امروزه به مسائل با نگاه تحلیل‌گرایانه و موشکافانه نگاه می کنند که این نوع نگاه بسیار ارزشمند است. مدل ذهنی که در اذهان کارکنان حک شده بانک را به جایگاه بسیار خوبی خواهد رساند.

وی در خاتمه ضمن قدردانی مجدد از رؤسای شعب برتر خاطر نشان ساخت: تلاش ویژه ای بایستی صورت پذیرد تا با درک فرصت های موجود و همراستا با پیشرفت های محیطی به صورت پویا عمل کنیم و آمادگی اجرای روش های نوین را در عملیات بانکی داشته باشیم.

قاسمپور مدیر امور طرح و برنامه این بانک نیز طی سخنانی با قدردانی از حمایت های مدیران عالی از حوزه عملیاتی و همچنین تعهد مثال زدنی کارکنان بانک در این حوزه اظهار داشت: برای انتخاب روسای شعب موفق شاخص هایی از قبیل رشد منابع، کاهش نسبت مطالبات، افزایش درجه شعبه طی سه سال متوالی، تحقق اهداف طی دوسال متوالی و سودآوری طی سال 96 و شش ماهه سالجاری مد نظر بود که روسای شعب حاضر توانسته اند به این شاخص ها عینیت بخشند.

رضا علی اکبری رئیس شعبه تأمین اجتماعی مرکزی تهران، میترا محمدی رئیس شعبه حافظیه کرج، بهروز زمانی رئیس شعبه جهرم، احمد قلی زاده رئیس شعبه بابل، مهدی کشت گر رئیس شعبه شهید مدنی زاهدان، عیسی باقر رحمتی رئیس شعبه شادگان، ابوطالب سپاه پوش رئیس شعبه مرکزی اراک، محمد ابراهیم زمانی رئیس شعبه مرکزی فریمان، علی اصغر فرهمند رئیس شعبه علوم پزشکی اصفهان، آرزو غفوری رئیس شعبه سپهبد قرنی به ترتیب ده رئیس شعبه برتر بانک رفاه در سال 97 بودند.

پس از این مراسم، مراسم اصلی در بانک مرکزی تحت عنوان نهمین گردهمایی رؤسای شعب موفق با محوریت بهره وری شعب برگزار و به صورت نمادین از سه نفر نخست یعنی رضا علی اکبری، میترا محمدی و بهروز زمانی تقدیر به عمل آمد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک رفاه کارگران استراتژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان در این جلسه، اعضای این انجمن مشکلات، موانع و عواملی که زمان و هزینه ساخت مسکن در  استان به ویژه شهر گرگان را افزایش می دهد، طرح و خواستار ورود دستگاه قضایی استان برای رفع این موانع شدند.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: یکی از مواردی که امسال در ستاد اقتصاد مقاومتی با موضوع شعار سال دنبال خواهیم کرد جهش تولید در بخش مسکن است و به زودی نشستی با همین محور با حضور مسئولان در حوزه مسکن، نظام مهندسی و راه و شهرسازی برگزار می شود  و الزامات قانونی را پیگیری می کنیم.
حیدر  آسیابی در ادامه سخنان خود درباره زمانبَر بودن رسیدگی به دعاوی حقوقی در حوزه مسکن هم گفت:  برای کاهش زمان رسیدگی ها و جلوگیری از قضایی شدن دعاوی این حوزه ، تاکید ما بر فراگیر شدن استفاده از داور در قراردادهای حوزه ساخت و ساز مسکن است تا افراد در صورت بروز مشکل، اختلافات خود را با داوری، حل و فصل کنند .
مرتضوی، رئیس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان هم در این دیدار  با قدردانی از تلاش های دادگستری برای رونق اقتصادی استان گفت: طولانی شدن فرایندهای صدور پروانه ساخت، محدودیت پرداخت تسهیلات به بخش خصوصی در حوزه مسکن و اعتماد نکردن به پیمانکاران بومی از جمله مشکلات حوزه مسکن در استان است و امیدواریم با حمایت های دستگاه قضا، این مشکلات رفع شود.

دیگر خبرها

  • ۳۱ هزار شغل به همت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان یزد احیا شد
  • ارزش آفرینی رویکرد مهم در مشتری محوری بانک صنعت و معدن
  • آزادسازی ۹۰ هکتار زمین راکد در شهرک‌های صنعتی استان تهران
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و تقویت اشتغال در استان تهران است
  • تقویت اعتماد ملی و بین‌المللی به کالای ایرانی لازمه تحقق شعار است
  • کمک به اشتغال حدود ۷ هزار نفر با اقدامات دستگاه قضایی استان البرز
  • مردم، الزام انکار‌ناپذیر جهش تولید
  • جلوگیری از تعطیلی ۴۳ واحد تولیدی با ورود دادگستری البرز
  • کالای اساسی به نرخ ارز آزاد به دست مردم می رسد