Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@17:29:11 GMT

والنسیا، گربه سیاه لالیگایی بارسلونا در نوکمپ

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۹۸۲۱۸

والنسیا، گربه سیاه لالیگایی بارسلونا در نوکمپ

هیچ تیمی در 5 سال اخیر بیشتر از والنسیا نتوانسته در نوکمپ از بارسا امتیاز بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، امشب از هفته 22 لالیگا بارسا در زمین خود میزبان والنسیا است. تیمی که شروع خوبی در لالیگا نداشت و به تدریج در حال برگشت به روزهای خوبش است.

در واقع اگر بخواهیم از یک تیم به عنوان گربه سیاه لالیگایی بارسا درسال های اخیر نام ببریم، آن والنسیا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در 5 سال گذشته والنسیا دو بار موفق به شکست بارسا در نوکمپ شده و شش امتیاز از این تیم گرفته است. خفاش ها فصل 14-2013 با نتیجه 2-3 و فصل 16-2015 با نتیجه 1-2 موفق به پیروزی در نوکمپ شده اند.پس از والنسیا رئال با 4 امتیاز، بتیس و سلتا با 3 و اتلتیکو و ختافه با کسب دو امتیاز در نوکمپ قرار دارند.

والنسیا سابقه پیروزی های به یادماندنی در نوکمپ را دارد. برتری 0-1 فصل 88-1987 که منجر به اخراج تری ونه بلز از هدایت بارسا شد یا پیروزی 0-1 فصل 04-2003 و 2-3 فصل 14-2013 با هدایت خوان آنتونیو پیتسی.

 

بارسلونا والنسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا والنسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن روی خرید لامین یامال اصرار دارد. جدایی کیلیان امباپه حفره بزرگی در خط حمله تیم فرانسوی ایجاد خواهد کرد که از هم اکنون برای یافتن جانشینی مناسب برای او دست به کار شده اند.  

اولین موردی که پاریسی ها در ذهن دارند نیز یامال است. مارکا قبلاً در ابتدای ماه مارس گزارش داده بود که پی اس جی پیشنهادی هنگفت برای مهاجم بارسا ارائه کرده است که توسط هیئت مدیره باشگاه کاتالان رد شده است. این خبر بعداً توسط خوان لاپورتا تأیید شد.

شب گذشته لوپاریزین بار دیگر ادعا کرد که پی اس جی ناامید نشده و قصد دارد لامین یامال را با پیشنهادی اغواکننده از بارسا جدا کند. بر این اساس آنها حاضرند 200 میلیون یورو نیز به بارسلونا بدهند.

طبق ادعای مارکا، این خبر باعث نشده تا مسئولان بارسا دچار هراس شوند چرا که خیالشان از یامال راحت است. حتی مشکلات مالی نیز سبب نشده تا لحظه ای به فروش یامال فکر کنند. یامال تا 2026 با بند فسخ یک میلیارد یورویی قرارداد دارد و فروشی نیست. پاریس نیز اگر یامال را می خواهد، فقط یک راه دارد: پرداخت بند فسخ یک میلیاردی.

دیگر خبرها

  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد
  • شعارهای تمسخرآمیز هواداران رئال علیه ژاوی
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود
  • رکوردهای جدید برای رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی دیشب
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود
  • عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد