Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس، در ایام دهه مبارک فجر افزون بر برگزاری نمایشگاه عکس و سند با عنوان «انقلاب اسلامی در آرشیو ملی» در مرکزاسناد و کتابخانه ملی فارس و استانداری فارس، برگزاری نمایشگاه کتاب از منتخب آثار مکتوب حوزه انقلاب اسلامی با عنوان «انقلاب اسلامی در کتابخانه ملی» برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ادامه این برنامه ها، نشست بازخوانی گاه شمار انقلاب اسلامی در شیراز با عنوان «انقلاب اسلامی در شیراز» با سخنرانی منصور نصیری طیبی، نویسنده کتاب، ۱۵ بهمن ماه ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ در سالن اندیشگاه این مرکز برگزار می شود. 

این در حالیست که برگزاری نشست «شیراز ، انقلاب و خیابان های آشنا» به بررسی و نمایش عکس های نادیده از روزهای انقلاب در شیراز به روایت منصور صانع اختصاص دارد که ۱۶بهمن ماه ساعت ۱۰.۳۰ تا ۱۲ در سالن اندیشگاه میزبان علاقه مندان است.

ارائه کارنامه خدمات سازمان اسناد وکتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران-مرکز فارس در چهل سالگی انقلاب اسلامی در «افسانه» روزنامه صبح شیراز و نمایش فیلم منتخب آثار سینمایی در حوزه انقلاب اسلامی با عنوان «انقلاب اسلامی در سینما» از دیگر برنامه ها دهه فجر در مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس است، همچنین رونمایی از نمایشگاه دائمی تصاویرگنجینه آثار مکتوب ملی در قالب سند و نسخه خطی بمنزله حافظه تاریخی ملت در مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس، نمایشگاه مجازی از منتخب تصاویر دیجیتال سند،عکس،اما و... و برگزاری تور بازدید از مجموعه آرشیو،کتابخانه و موزه مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس دیگر برنامه های این دهه هستند.

کد خبر 4531289

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر شیراز مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس نمايشگاه عكس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۸۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

مراسم احیا شب های قدر در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم معنوی و پر فیض شب‌های قدرهمچون سال‌های قبل در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ راه موزه و با همکاری هیات انصارالحسین (علیه السلام) از ساعت ۲۲:۳۰ الی ۳ بامداد با سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی و مراسم احیا برگزار خواهد شد.

ضمنا حضور در این مراسم منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری با خدام هیأت می‌باشد و همچنین امکان استفاده از فضای باز مقابل مسجد نیز فراهم است.

زمان: ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳
مکان: مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی است.

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز خلیج فارس در شب قدر
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • تعطیلی ۲۴ مرکز متخلف در فارس
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد خودرو در جاده‌های فارس
  • نمایشگاه قرآن فرصتی برای اجرای مطالبات رهبر انقلاب است
  • جابه‌جایی بیش از ۱۴۸۰۰ مسافر با حمل و نقل ریلی / نوروز با طعم برنامه‌های فرهنگی
  • ظرفیت قرآنی کرمانشاه نیازمند برنامه منجسم
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • پویش بنی‌آدم؛ همدلی مردم شیراز در سیل فروردین ماه ۹۸