Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لادن مهدوی، سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در این جلسه با اشاره به نقش مهم سازمان نصر به عنوان رابط بخش دولتی و خصوصی از برگزاری نشست‌های مشترک برای شناسایی مشکلات و موانع و رفع آنها، گفت: همکاری همه جانبه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با سازمان نصر، توسعه ظرفیت‌های بخش خصوصی ICT استان را موجب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اداره کل ارتباطات آمادگی هرگونه همکاری و تسهیل گری در چارچوب قوانین و مقررات، به منظور توسعه توان اقتصادی و فنی صنعت ICT استان و افزایش تعداد شاغلان این بخش را دارا است.

در این نشست، کریم الدینی، معاون پارک علم و فناوری استان، با تشریح ساختار‌های حمایتی پارک به منظور بهره مندی شرکت‌های دانش بنیان و دانش محور ICT، از شروع فعالیت مرکز توسعه زیست بوم فناوری در پارک خبر داد و اظهار کرد: این مرکز محیطی ایده آل برای توسعه کسب و کار‌ها خصوصا کسب و کار‌های نو مبتنی بر فناوری اطلاعات فراهم کرده است.

وی همچنین از تشکیل نخستین صندوق سرمایه گذاری پژوهش و فناوری در استان، با رویکرد سرمایه گذاری خطر پذیر با سرمایه بیش از ۵۵ میلیارد ریال در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

علیرضا غفاری، رییس هیات مدیره سازمان نصر استان مرکزی نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شش ماهه این سازمان، با اشاره به جایگاه فنی ممتاز شرکت‌های فعال در بخش ICT افزود:ارتقا هرچه بیشتر جایگاه شرکت‌های فناوری اطلاعات استان مرکزی در سطح کشور از مهمترین برنامه‌های این سازمان است و بر لزوم همکاری و هماهنگی با بخش دولتی به منظور تحقق این هدف تاکید کرد.

بر اساس این گزارش؛ سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان مرکزی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرده و در حال حاضر دارای ۸۳ عضو شرکتی، ۳۵ مشاور و بیش از ۸۰ عضو حقیقی و فروشگاهی است. این سازمان در سال ۱۳۹۷ موفق به کسب کرسی در شورای مرکزی سازمان نصر کشور شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی وزارت ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، بر اساس حکم وزیر ارتباطات و فناوری، اکرم فداکار به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری استان معرفی و جایگزین محمدرضا پاکدل شد.

در حکم انتصاب اکرم فداکار آمده است: بنا به پیشنهاد معاون محترم حقوقی امور دولت مجلس و استان‌ها و نظر به شایستگی تعهد تخصص و تجربیات ارزشمندتان به موجب این حکم سرکار عالی را به سمت مدیر کل ارتباطات و فناوری و اطلاعات استان یزد منصوب می‌نمایم.

از سرکار عالی انتظار می‌رود به عنوان نماینده ارشد وزیر در استان علاوه بر انجام امور محوله در چهارچوب شرح وظایف، ضمن هماهنگی ظرفیت‌های سایر واحد‌های استانی و منطقه‌ای این وزارتخانه و با هماهنگی و تعامل با استاندار محترم و سایر دستگاه‌های اجرایی استانی نسبت به تحقق موارد تعیین شده اهتمام لازم را به عمل آورید.

امیدوارم با اتکال به خداوند سبحان، رعایت اخلاق اسلامی، تقوای الهی، با روحیه جهادی در راستای خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت تحقق اهداف "دولت مردمی، ایران قوی" موفق و موید باشید.

گفتنی است، اکرم فداکار پیش از انتصاب به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، عناوینی همچون مسئول مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان، معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مسئول پیگیری‌های ویژه اقتصاد دانش بنیان در استان و معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار را در کارنامه کاری خود دارد.

دیگر خبرها

  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان