Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:58:11 GMT

شکست متوالی صبای قم در هفته سوم

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۹۸۷۵۱

شکست متوالی صبای قم در هفته سوم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، تیمی که سال گذشته از لیگ برتر فوتبال امید ایران به لیگ دسته اول سقوط کرد، فراتر از انتظار ظاهر شد و در فصلی که با انواع و اقسام مشکلات نظیر بی‌پولی و ضعف امکانات و مدیریت مواجه بود، سهمیه قم را در لیگ برتر حفظ کرد.

نماینده فوتبال قم در گروه دوم مقدماتی تا چهار هفته به پایان یکی از بخت‌های صعود بودند، اما بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، بی‌پولی و بی‌مدیریتی در باشگاه صبا اثر منفی خود را در اوج حساسیت بازی‌ها روی تیم صبا گذاشت و این تیم با باخت‌های غیر منتظره و عجیب فرصت صعود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبای قم شروع چندان خوبی در فصل ۱۳۹۷ لیگ دسته اول فوتبال امید نداشت، زیرا نماینده قم در هفته نخست با ۶ گل در قم به تیم مدعی سپاهان اصفهان باخت، اما از هفته دوم به بعد شرایط این تیم تغییر کرد تا جایی که شاگردان مسعود خسروی با نتایج خوب خود حتی مدعی صعود از گروه دوم نیز شدند.

در واقع شکست هفته پانزدهم در میهمانی تیم شهرداری تبریز نقشه‌های صعود صبا را خراب کرد و امید‌های صبای قم که بعد از این باخت از بابت حفظ سهمیه حضور در فصل آینده لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور مطمئن شده بودند، بازی‌های هفته شانزدهم و هفدهم را نیز واگذار کردند.

صبای قم در هفته شانزدهم میزبان تیم نوین‌فولاد یزد بود، اما با نتیجه دو بر یک در ورزشگاه شهید حیدریان قم مغلوب حریف خود شد تا از رده پنجم جدول رده‌بندی گروه دوم مقدماتی بالاتر نرود، تا اینکه نوبت به بازی هفته هفدهم رسید و صبا در مصاف با آلومینیوم سازی اراک نیز باخت.

شاگردان مسعود خسروی در جدال با آلومینیوم سازی اراک با دو گل باختند تا سومین هفته متوالی نتیجه را به حریفان واگذار کرده و از رتبه پنجم جدول ۹ تیمی گروه دوم مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور تکان نخورده و در لیگ ماندگار شوند، گروهی که در آن صعود سپاهان و آلومینیوم قطعی شده است.

انتهای پیام /ح

صبای قم سومین هفته متوالی باخت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال وزارت ورزش وجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۸۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!

تا پیش از جدال امشب آرسنال و چلسی، سنگین‌ترین باخت چلسی مقابل آرسنال به 93 سال قبل برمی‌گشت.

طرفداری | شاگردان میکل آرتتا، آبی‌های شهر لندن را با خاک یکسان کردند.

دیدار معوقه دو تیم آرسنال و چلسی در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم امارات با برتری پنج گله شاگردان میکل آرتتا به پایان رسید. آرسنال با نتیجه 5-0 و با گل‌های لیاندرو تروسار، بن وایت (2) و کای هاورتس (2) چلسی را در خانه‌اش درهم کوبید تا موقتا به صدر جدول لیگ برتر انگلیس برسد. شکست پنج گله چلسی مقابل آرسنال اما سنگین‌ترین باخت آبی‌پوشان لندنی مقابل آرسنال بوده است.

پیش از این مسابقه سنگین‌ترین باخت چلسی مقابل آرسنال به فصل 31-1930 و 29 نوامبر 1930 در استمفوردبریج برمی‌گردد که آرسنال در آن مسابقه موفق به پیروزی 5-1 مقابل چلسی شده بود و حالا پس از 93 سال، توپچی‌ها موفق شدند که قاطع‌ترین برد خودشان برابر چلسی را به دست آورند. گفتنی است در سوی مقابل هم سنگین‌ترین شکست آرسنال برابر چلسی به فصل 14-2013 برمی‌گردد که چلسی با نتیجه 6-0 برابر آرسنال به پیروزی رسیده بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود
  • پیش بازی آرسنال - چلسی؛ دو همشهری، دو هدف متفاوت و منافع همیشه در تضاد
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!