Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@06:49:03 GMT

ورزش جانبازان و معلول گلستان نیازمند امکانات است

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۹۸۷۷۸

ورزش جانبازان و معلول گلستان نیازمند امکانات است

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن طیبی روز شنبه در مجمع انتخابات هیات ورزش های جانبازان و معلولان گلستان اظهار داشت: در سال های اخیر چندین مدال معتبر توسط ورزشکاران جانباز و معلول استان کسب شد اما کیفیت و کمیت این مدال ها با توجه به استعدادهای فراوان مناطق گوناگون استان باید بیشتر شود.
وی بیان کرد: یکی از روش های افزودن بر تعداد و کیفیت مدال ها، توجه به رفع مشکلات زیرساختی است که تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت های موجود این کمبودها را کاهش دهیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: نیازهای ورزش جانبازان و معلولان با رشته های دیگر ورزشی متفاوت است و تحت پوشش داشتن رشته های متعدد در کنار لزوم توجه به زیرساخت هایی چون مناسب سازی تردد به سالن های ورزشی، مدیریت این هیات ورزشی را دشوار کرده است.
طیبی به برگزاری لیگ جهانی والیبال نشسته در گنبد اشاره کرد و گفت: میزبانی از این رویداد بزرگ ورزشی نقطه عطفی در رونق هر چه بیشتر و جهش چشمگیر این رشته در گلستان است.
بر اساس اعلام مسوولان ورزش گلستان، گنبدکاووس تیرماه سال آینده میزبان مسابقات لیگ جهانی والیبال نشسته است.
در پایان این جلسه و با رای گیری از اعضای مجمع، محمد جهانی نژاد رییس فعلی هیات جانبازان و معلولان گلستان با کسب 14 رای از 15 رای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.
ورزش جانبازان و معلولان گلستان در دوره های گذشته پارالمپیک و بازی های آسیایی صاحب چندین عنوان با ارزش شد.
در آخرین دوره بازی های آسیایی که مهرماه امسال در اندونزی برگزار شد، محمد نعمتی و زهرا دانای طوس ملی پوشان گلستانی در والیبال نشسته مردان و زنان و عبدالجلیل قرنجیک در بسکتبال با ویلچر طلا گرفتند و نورمحمد آرخی در پرتاب وزنه دوم شد.
3091
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بسکتبال جانبازان مدیرکل ورزش و جوانان مردان و زنان معلولان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی در مشهد نیازمند تامین زیرساخت است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی، رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در ابتدای تاسیس دانشکده دندانپزشکی مشهد ظرفیت پذیرش دانشجویان رشته دندانپزشکی ۳۵ نفر بود که با گذشت زمان و افزایش یونیت‌های دندانپزشکی و ظرفیت ها و تجهیزات دندانپزشکی ظرفیت پذیرش دانشجوی دندانپزشکی به ۶۰ تا ۷۰ دانشجو افزایش یافت.

 دکتر ناصر سرگلزایی افزود : در کنکور سال گذشته پذیرش دانشجوی دندانپزشکی این دانشکده به ۱۰۰ دانشجو افزایش یافت و این در حالی است که زیرساخت‌های آموزشی برای این دانشجویان در مشهد تامین نشده و این امر سبب ایجاد مشکلاتی در این حوزه شده است.

وی با اشاره به این که هم اینک ۳۱۵ یونیت دندانپزشکی و ۱۱ بخش عمومی و تخصصی در تمامی رشته های دندانپزشکی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعال است افزود: هم اکنون ۱۱۵ عضو هیات علمی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مشغول به فعالیت هستند.

سرگلزایی با بیان این که هم اکنون ۷۱۵ دانشجوی رشته عمومی، چهار نفر در مقطع پی.اچ.دی و ۹۷ رزیدنت در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مشغول به تحصیل هستند ادامه داد: از این تعداد ۲۴ نفر از دانشجویان رشته عمومی اتباع غیرایرانی و از کشورهای افغانستان، عراق، لبنان و بلژیک هستند و ۹ نفر از دانشجویان رشته تخصصی دندانپزشکی از اتباع غیر ایرانی و از کشورهای افغانستان و عراق هستند.

وی اضافه کرد: درمان دندان با خدمات بیهوشی با ۲۰ درصد هزینه بخش خصوصی در درمانگاه این دانشکده انجام می‌شود و مردم می‌توانند برای بهره‌مندی از این خدمات به این دانشکده مراجعه کنند.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تجهیز درمانگاه تحت بیهوشی و راه اندازی بخش دیجیتال دانشکده دندانپزشکی مشهد، بازدید ۱۵ سفیر از کشورهای مختلف از این دانشکده در راستای افزایش فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و درمانی در حوزه بین‌الملل، برگزاری دوره آموزشی برای دندانپزشکان کشورهای دیگر، از جمله اقدامات مهم این دانشکده طی سال گذشته به شمار می‌رود.

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قدمتی ۵۰ ساله دارد.

 
 

دیگر خبرها

  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی در مشهد نیازمند تامین زیرساخت است
  • ضرورت فراهم‌سازی‌ امکانات مورد نیاز فعالان عرصه هوش مصنوعی در فارس
  • رقابت ساحلی بازان در ۴ رشته ورزشی در مشهد
  • بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • آخرین وضعیت معلولان در تهران | ۴ هزار نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی در بین معلولان داریم | لزوم ایجاد یک پارک ویژه برای این شهروندان
  • عدم برگشت ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • برگزاری مسابقات آسیایی بیس‌بال و سافت در تایلند
  • اداره ۸ هیات ورزشی کرمانشاه با سرپرست/ دوره ریاست ۹ هیات امسال تمام می‌شود