Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:17:20 GMT

برگزیدگان جشنواره شعر فجر معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۹۹۰۹۷

برگزیدگان جشنواره شعر فجر معرفی شدند

برگزیدگان سیزدهمین دوره جشنواره شعر فجر معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، برگزیدگان این جشنواره که مراسم پایانی آن امروز (شنبه، ۱۳ بهمن‌ماه) در سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد در بخش‌های مختلف «شعر بزرگسال»، «شعر کودک و نوجوان» و «درباره شعر» معرفی و تقدیر شدند.

در بخش «شعر بزرگسال»، دو مجموعه شعر «دومینو» سروده «ابوذر پاکروان» از انتشارات فصل پنجم و «روح اندوهگین یک شاعر» سروده «سیدرضا محمدی» از انتشارات شهرستان ادب به صورت مشترک برگزیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بخش «شعر کودک و نوجوان»، مجموعه شعر «خداحافظی در خیابان پاییز» سروده مریم اسلامی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان برگزیده معرفی شد.

در بخش «درباره شعر» نیز کتاب‌های «بوطیقا و سیاست در شاهنامه» به قلم «محمود امیدسالار» از انتشارات دکتر محمود افشار با همکاری نشر سخن و «تأثیر ادبیات فارسی در ادبیات انگلیسی» نوشته «حسن جوادی» از انتشارات سمت برگزیده شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید

مهرداد صدقی نویسنده مجموعه کتاب های «آبنبات» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از انتشار کتاب «آبنبات لیمویی» تا پیش از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: نسخه نهایی «آبنبات لیمویی» را اسفندماه سال گذشته به انتشارات سوره‌مهر تحویل دادم و در فرآیند انتشار قرار گرفته است.

وی افزود: در«آبنبات لیمویی» خوانندگان همچنان ماجراهای محسن را دنبال می‌کنند. محسن حالا تحصیلاتش را در دانشگاه گرگان به پایان رسانده و می‌خواهد ازدواج کند.

صدقی با اشاره به اینکه «آبنبات لیمویی» آخرین جلد از سری مجموعه آبنبات‌ها خواهد بود، گفت: با توجه به اینکه داستان «آبنبات لیمویی» در روزگار کنونی می‌گذرد، فعلا قصد ندارم این مجموعه را ادامه دهم و می‌خواهم داستان‌نویسی را با ژانرهای دیگر ادامه دهم.

پیش از این، سه رمان طنز «آبنبات هل‌دار»، «آبنبات دارچینی» و «آبنبات نارگیلی» از این نویسنده توسط انتشارات سوره مهر عرضه شده است.

کد خبر 6087373 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»
  • انتشارات سوره مهر با تمرکز بر ۲ کتاب در نمایشگاه کتاب حاضر خواهد شد