Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان برای دربی اصفهان آماده خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در سفر یک روزه مسعود سلطانی فر به استان اصفهان، وزیر ورزش و جوانان در جلسه ای که با حضور عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارک ، زهراسعیدی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رییسه فراکسیون ورزش، برانوش نیک بین مدیر کل حوزه وزارتی و محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزشی جوانان استان اصفهان در مجتمع فولاد مبارکه برگزار شد؛ نسبت به اهمیت و ضرورت تکمیل طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان حداکثر تا شهراورد اصفهان در نیم فصل دوم تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز در حاشیه این جلسه در گفتگوی اختصاصی به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: فاز اول ورزشگاه نقش جهان به عنوان یکی از زیباترین ورزشگاه های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شد. فاز دوم که ظرفیت ٣٥ هزار ننفر را دارد به دلیل بروز برخی مشکلات افتتاح نشد که یک ماه پیش جلسه ای با حضور سلطانی فر برگزار شد و او دستور رفع مشکلات و تکمیل پروژه را داد.

وی افزود: بعد از این دستور جلسات متعدد دیگری نیز در پروژه داشتیم. پیمانکاران را فعال کردیم و مقرر شد که از زمان آغاز پروژه حداکثر یک ماه طبقه دوم را تکمیل کنیم که تا پایان ماه جاری تکمیل می شود و پوشش سقف ورزشگاه نیز که انجام نشده بود مقرر شد تا پایان خردادماه به بهره برداری برسد.

کریمی ادامه داد: عوامل اجرائی زیادی در دو بخش تکمیل طبقه دوم و پوشش سقف فعال هستند و با سرعت در این کار جهادی مشارکت دارند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: با دستور وزیر محترم ورزش و جوانان طبقه دوم برای دربی اصفهان بازی برگشت سپاهان و ذوب اهن آماده می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان ورزشگاه نقش جهان شرکت توسعه نگهداری اماکن ورزشی ورزشگاه نقش جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همایش بزرگ «پهلوان ایرانی» از برنامه‌های شاخصی است که به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی و هفته فرهنگی اصفهان، روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ در میدان امام (ره) برگزار می‌شود.
علیرضا خاکسار افزود: این همایش در راستای توسعه ورزش زورخانه‌ای به عنوان آئین کهن ملی و مذهبی ایران برگزار می‌شود.
وی، هدف از توسعه ورزش پهلوانی را آشنایی عموم مردم با این رشته ورزشی دانست و افزود: در همین راستا در ایام سال، همایش‌های شهری در بوستان‌ها و اماکن عمومی شهر برگزار می‌شود تا بستر معرفی این ورزش کهن به عموم مردم فراهم شود.
معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، هدف از برگزاری عمومی رویداد‌های ورزش پهلوانی را نهادینه کردن این رشته در فرهنگ عامه برشمرد وگفت: مهمترین رویداد‌هایی که برای توسعه ورزش پهلوانی در نظر داریم در هفته فرهنگ پهلوانی برگزار می‌شود که امسال با هفته فرهنگی اصفهان مصادف شده است.
وی با بیان اینکه رویداد «پیران گود» با محوریت تجلیل از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای روز ۵ اردیبهشت‌ماه در زورخانه دخانیات برگزار شد، گفت: رویداد دیگر این هفته، تجلیل از قهرمانان و نام آوران کشتی استان اصفهان در سال ۱۴٠۲ است که با حضور مسئولان این رشته روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در تالار شهروند برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل