Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نکا با اشاره به توسعه طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان، گفت: واحدهای مسکونی محرومان نکا توسط رئیس سازمان بسیج تحویل متقاضیان می‌شود. ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار مهدی متوسلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نکا با گرامی‌داشت ایام الله دهه مبارک فجر و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ملت ما با ایمان و تقوا، استقامت و مقاومت رهبری بی بدیل امام راحل رژیم شاهنشاهی را سرنگون کردند که امروز وظیفه ما حفظ برکات و دستاورد نظام و انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از 40 سال توانسته ایم  با اقتدار، افتخارات خود را به جهانیان ثابت کنیم و دشمن نیز با نقشه‌های مختلف مانند تحریم‌ها و تهدیدها نتواست به اهداف شومش دست یابد.

فرمانده سپاه نکا گفت: بیش از 500 برنامه دهه فجر امسال در تمام رده‌های پایگاه مقاومت  اجرا می‌شود که 100 برنامه محوری است.از اقدامات مهم در این ایام ساخت خانه محرومان  توسط بسیج سازندگی به همراه کمیته حضرت امام و خیران است که در این زمینه کلید 20 واحد خانه توسط رئیس سازمان بسیج مستضعفان تقدیم محرومان می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شامل عطرافشانی گلزار شهدا،دیدار باخانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری یادواره شهدا،نهضت روشنگری  و بصیرت افزایی،برنامه محله انقلاب، مسابقات بومی و محلی،ویزیت رایگان تخصصی چشم پزشکی و دندانپزشکی  درمناطق محروم، میز خدمت نیز در این ایام در مناطق محروم جهت رفع مشکلات مردم و حضور مسئولان تشکیل می‌شود.

فرمانده سپاه گیلان: بسیج نقش ویژه‌ای در ساخت مسکن محرومان داردساخت مسکن محرومان یک قدم به اجرا نزدیک شدکمیته رسیدگی به مسکن محرومان در استان البرز راه‌اندازی می‌شود

فرمانده سپاه نکا گفت: برای پیشرفت کشور گام‌های موثری برداشته شد و باید با وحدت و همدلی میان همه اقشار جامعه و انتقال ارزش‌های ایثار و مقاومت به نسل جوان جهت توسعه و پیشرفت روزافزون جامعه گام برداریم.

انتهای پیام/ن

R41358/P/S6,74/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۶۰۶ واحد مسکونی به مددجویان استان بوشهر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از افتتاح و تحویل ۶۰۶ واحد مسکونی به مددجویان استان خبر داد و گفت: برای هر واحد مسکونی ضمن پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض ۲۰۰ میلیون تومان وام تخصیص یافت. - اخبار استانها -

عباس روشن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربه ساخت و تحویل مسکن مددجویان روستایی اشاره کرد و اظهار داشت: با تلاش و همکاری خیرین و نهادهای مختلف 606 واحد مسکونی در روستاها ساخته و به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر واگذار شد.

وی با اشاره به اینکه برای هر واحد مسکونی وام کم‌بهره و کمک بلاعوض پرداخت شده است، گفت: برای هر مددجو در تحویل واحد مسکونی تسهیلات 200 میلیون تومانی و کمک بلاعوض 150 میلیون تومانی پرداخت شده است. در مجموع برای 606 واحد مسکونی یاد شده بیش از 121 میلیارد تومان وام و 90 میلیارد تومان کمک بلاعوض تخصیص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر هزینه هر واحد مسکونی را 350 میلیون تومان اعلام و بیان کرد: مسکن از دغدغه‌های اصلی نیازمندان و مددجویان است که نهاد‌های انقلاب به ویژه بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، سپاه پاسداران و بسیج سازندگی در ساخت و تحویل مسکن به جامعه هدف همکاری قابل توجهی دارند.

وی کمک‌های خیرین و مردم نیکوکار در ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) را مهم دانست و مورد تحسین قرار داد و تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی واحدهای مسکونی مددجویان با همکاری نهادهای یاد شده در قالب انعقاد تفاهم‌نامه و خیرین ساخته و تحویل می‌شود.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • تحویل واحدهای مسکن ملی مهرگان در مشهد تا پایان سال
  •  واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
  • تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن
  • تحویل ۹۴۰ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • افتتاح هزار و ۴۲۷ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی
  • تحویل ۶۰۶ واحد مسکونی به مددجویان استان بوشهر
  • تحویل کلید ۳۳ هزار و۸۰۰ واحد مسکونی به محرومان
  • افتتاح واحدهای مسکونی دانشگاهیان طی روزهای آینده
  • واگذاری ۶ هزار قطعه زمین به متقاضیان مسکن همدان
  • تداوم عملیات ساخت و ساز بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در شهرکرد