Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید صفری روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات سفر رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل‌ جاده‌ای کشور به شهرستان دماوند اظهار داشت: پنج مصوبه در حوزه جاده‌ای این شهرستان به تصویب رسید.
وی به آغاز عملیات احداث تقاطع مهرآباد شهر رودهن در اواخر اسفند ماه خبر داد و گفت: تعریض و بهسازی جاده صالح آباد در سال جدید و بهسازی و آسفالت زیرگذر منطقه آرو از جمله مصوبات این سفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: همچنین قسمتی از جاده هومند شهر آبسرد به درخواست شهرداری به این نهاد واگذار خواهد شد و همچنین جاده هومند کوهان نیز مقرر شد با کمک شهرداری آبسرد و مشارکت راهداری ترمیم، بهسازی و آسفالت آن انجام شود.
صفری همچنین به تعریض راه وادان که به شهرک صنعتی شماره دو متصل می شود، اشاره کرد و افزود: این اقدام از مصوبات کمیته برنامه‌ریزی بود که قرار شد تا مقدمات لازم توسط راهداری در آغاز سال جاری انجام شود.
وی همچنین به بهسازی و تأمین روشنایی ورودی کیلان و واگذاری بلوار امام خمینی و آیت اله خامنه ایی به شهرداری آبسرد اشاره کرد.
عبدالهاشم حسن‌ نیا رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل‌ جاده‌ای کشور روز شنبه در سفری یک روزه به شهرستان دماوند مسائل مرتبط با حوزه راهداری و راه های این شهرستان را بررسی کرد.
تهرام/7246//6139
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی دماوند راهداری و حمل و نقل جاده روشنایی فرماندار شهرستان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد

روح الله نظامی مدیر امور عشایر استان مرکزی گفت:  ۳۰۰ کیلومتر از راه‌ها و جاده‌های عشایری در این استان به منظور برطرف کردن آسیب‌های ناشی از سیلاب، با هفت میلیارد ریال اعتبار بهسازی و بازگشایی می‌شود.

وی اضافه کرد: سیلاب از مهمترین دلایل صدمه به جاده‌های عشایری و ایلراه‌هاست و بر همین اساس اداره عشایر به منظور تسهیل در تردد و کوچ عشایر عملیات تیغ زنی و بازگشایی را انجام می‌دهد.

نظامی با اشاره به آغاز مطالعات و مستندسازی در حوزه جاده‌های عشایری استان مرکزی اضافه کرد: امسال برای این منظور یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده و طرح هم اکنون در دست مشاور برای انجام مطالعات است.

وی خاطر نشان کرد: پس از انجام مطالعات برخی از جاده‌های عشایر استان با تامین اعتبارات از محل منابع دولتی آسفالت و برخی الی راه‌های مال رو نیز به صورت شوسه احداث می‌شود.

استان مرکزی دارای ۷۷۰ خانواده عشایر با چهار هزار نفر جمعیت است که ۹۰ درصد آنان در شهرستان‌های ساوه و زرندیه مستقر هستند؛ این قشر با ۳۰۰ هزار واحد دامی سبک و سنگین ۲۵ درصد گوشت قرمز استان را تولید می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • حجم طرح‌های راهداری در بهاباد ۱۵ برابر شده است
  • آغاز طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم- جعفرآباد