Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از خراسان جنوبی، چهارمین دوره مسابقات ورزش زورخانه ای و پهلوانی کارگران کشور که با حضور 150 باستانی‌کار از استان‌های تهران، خراسان ‌شمالی، اصفهان، مازندران، کرمانشاه، خراسان ‌جنوبی، مرکزی، خراسان‌ رضوی، همدان، کرمان و فارس و در بخش‌ هنرهای فردی و در ماده‌های چرخ‌تیز، چرخ‌چمنی، میل‌بازی، سنگ، کباده و میل گیری سنگین در دو رده سنی 80+ و 80- کیلو در زورخانه موسی بن جعفر (ع) شهرستان بیرجند برگزار شده بود، با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از مسابقات تیم خراسان جنوبی قهرمان شد، فارس و اصفهان به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

9 داور از استان های تهران، مرکزی، لرستان، گیلان و خراسان جنوبی داوری این دوره از مسابقات را برعهده داشتند.

در حاشیه این مسابقات با حضور مهران سرپرست،مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و عباس رکنی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نخستین نرم افزار آموزش ورزش زورخانه ای و پهلوانی کارگران کشور رونمایی شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان بازی خراسان جنوبی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای

به گزارش قدس خراسان، محمدرضا کفاش‌زاده اظهار کرد: با توجه استقبال بسیار خوب مردم شهرستان بردسکن از همایش ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای که همه ساله به میزبانی این شهرستان برگزار می‌شود امسال نیز با پیگیری‌های انجام شده و حمایت مسئولان برنامه‌ریزی شده است این همایش برای سیزدهمین سال در چهاردهم تیر ماه به میزبانی شهرستان بردسکن برگزار شود.

رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زودخانه‌ای شهرستان بردسکن افزود: جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی اولیه این همایش در شهرستان برگزار شده است و یک جلسه دیگر نیز در اداره کل ورزش جوانان استان برگزار می‌شود و امید است بتوانیم امسال نیز  با شکوه‌تر از سال‌های گذشته این همایش را برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: این رویداد ملی ورزشی به یک برند تبدیل شده است و نام بردسکن با ورزش‌های پهلوانی و زورخانه کشور بلند آوازه شده است.

کفاش زاده گفت: خوشبختانه این همایش ملی در تقویم اجرایی فدراسیون ثبت شده است و از طریق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیر این هستیم مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار که سال گذشته معاون وزیر ورزش و جوانان برای این همایش  قول داده بود تحقق پیدا کند.

رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زودخانه‌ای شهرستان بردسکن اظهار کرد: امسال برنامه ریزی شده است از بیش از ۲۵ استان کشور و ۴۵ شهر با شرکت بیش از ۵۰۰ نفر این همایش کشوری در بزرگ‌ترین گود روباز کشور واقع در پارک ولیعصر بردسکن در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شود.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • افزایش ۶۳ درصدی سهم شهرها و روستاهای خراسان جنوبی از مالیات
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • احتمال وقوع سیل بر اثر تشدید بارش‌ها در سه استان کشور 
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • تیم گندمان قهرمان رقابت‌های جام رمضان
  • بارش باران و تگرگ در ۸ استان | شدت بارش‌ها در این مناطق | این دریا طوفانی است