Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@10:12:22 GMT

تبریز| بازیکن تراکتورسازی راهی اکسین شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۱۴۳۵

تبریز| بازیکن تراکتورسازی راهی اکسین شد

هافبک - مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز راهی اکسین البرز شد. ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، امیر نصرآزادانی که در نیم‌فصل نخست در تیم تراکتورسازی توپ می‌زد، با عقد قراردادی راهی تیم دسته اولی اکسین البرز شد.

نصرآزادانی فصل گذشته عملکرد خوبی در ترکیب تراکتورسازی داشت، اما به خاطر مصدومیت نتوانست تا پایان فصل برای این تیم به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از ابتدای فصل جاری به میادین بازگشت، اما نتوانست جایگاهی در ترکیب تراکتورسازی پیدا کند.

مسئولان باشگاه تراکتورسازی در نیم فصل نام نصرآزادانی را از فهرست خود خارج کردند و در نهایت به تیم اکسین البرز پیوست.

قرارداد خریدهای جدید تراکتورسازی ثبت شد + عکسخرید جدید تراکتورسازی با 2 پاس گل آمد؛ انصاری خیال لینکز را راحت کرد؟مرزبان: اردوی خوبی در تعطیلات نیم‌فصل نداشتیم؛ بازی مقابل تراکتورسازی فینال بزرگی است

خبر دیگر از تیم تراکتورسازی اینکه، اکبر ایمانی بعد از کش‌وقوس‌های فراوان در نهایت به جمع شاگردان جرج لیکنز پیوست.

ایمانی که در نیم فصل اول در تیم صنعت نفت آبادان توپ میزد، با دریافت رضایت‌نامه خود از این تیم به تراکتورسازی پیوسته است.

ایمانی در ابتدای فصل هم در آستانه پیوستن به تراکتورسازی قرار گرفت، اما این انتقال منتفی شد. حالا با گذشت یک نیم فصل، این هافبک در نهایت با تراکتورسازی قرارداد بست.

انتهای پیام/ن

 

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم

تیم‌های فوتبال بارسلونا و پاری سن ژرمن در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به‌مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی پاری سن ژرمن به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن شامگاه _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی پاری سن ژرمن به‌پایان رسید.

تیم بارسلونا با گل رافینیا در دقیقه ۱۲ پیش افتاد، اما پس از اخراج رونالد آرائوخو در دقیقه ۲۹ شرایط بازی متفاوت شد.

عثمان دمبله در دقیقه ۴۰، ویتینیا در دقیقه ۵۴، کیلیان امباپه در دقیقه ۶۱ و از روی نقطه پنالتی و باز هم امباپه در دقیقه ۸۹ گل‌های پاری سن ژرمن را به‌ثمر رساندند تا با نتیجه چهار بر یک پیروز میدان شوند.

خلاصه بازی بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن کد خبر 745316

دیگر خبرها

  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • حمایت اسطوره آلمانی از کیمیش: خیلی مهمی!
  • خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی + فیلم
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • ستاره سابق فرانسه ول‌کن امباپه نیست!
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس
  • ایمانی پور: سیاستگذاری در عرصه دیپلماسی فرهنگی ناظر به میدان و واقع بینانه خواهد بود.
  • بازگشت نصرتی به تمرینات تراکتور