Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: انقلاب ایران در آستانه چهل سالگی استوارتر از همیشه برابر تحریم های اقتصادی ایستاده است. آفتاب‌‌نیوز : حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی شامگاه شنبه در یادواره شهدای پایگاه های بسیج سمنان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهر افزود: دهه فجر امسال رنگ و بوی دیگری دارد و 40‌ سالگی انقلاب آمادگی برای محکم کردن پایه های این نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مصلحی تصریح کرد: دشمنان با تحریم های اقتصادی درصدد کینه توزی علیه ملت ایران است که با درایت و توانمندی باید این توطئه ها را خنثی کرد.
 اهم سخنان حیدر مصلحی به شرح زیر است: *تحریم های اقتصادی فتنه جدید و کینه استکبار جهانی علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است.*امام خمینی (ره) مردم ایران را از تاریکی به نور هدایت کرد و برای رسیدن به این افتخارهای منحصر به فرد باید به عقبه های افتخارآفرین خود برگردیم.

*دشمنان در اوایل انقلاب درصدد کودتا در ایران بودند و مردم به فرمان امام راحل به خیابان ها آمدند و توطئه های دشمنان خنثی شد.

*در هشت سال دفاع مقدس کمتر از 800‌ هزار نفر جنگیدند و کمتر از 15 درصد از بودجه کشور در آن زمان صرف جنگ می شد.

*ارتباط جوانان با شهدا با برگزاری راهیان نور در کشور تقویت شده است و شهدا زنده هستند و مملکت را هدایت می کنند.

* عربستان در جنگ ایران و عراق 40‌ میلیارد دلار به بعثی ها کمک کرد و کشورهای حاشیه خلیج فارس در این جنگ نابرابر 70 میلیارد دلار به عراق کمک کردند.

*امام راحل در این شرایط مردم را برای نبرد علیه بعثی ها بسیج‌ کردند و نظام جمهوری اسلامی با این رشادت ها به سرمنزل مقصود رسید.

*امام راحل در یک سخنرانی اهداف خود از رهبری در ایران را تشکیل حکومت اسلامی و بیداری مسلمانان جهان مطرح کردند.*در دهه 60 در کشور 17 هزار نفر به دست منافقین ترور شدند و در این ترورها نخست وزیر، نماینده مجلس تا واکسی سرکوچه ها هم شهید شدند.
* امنیت در کشور به راحتی به دست نیامده است و برای حفظ آن باید تلاش کنیم.

*در بعضی از کشورهای پیشرفته جهان در بعضی موارد فیلتر برای شبکه های اجتماعی وجود دارد، اما در ایران به راحتی استکبار جهانی دشمنی های خود را در این فضا اعلام می کند.

*وقتی سپاه پاسداران، سربازان آمریکایی را در خلیج فارس دستگیر کرد زمان زبونی استکبار جهانی بود.* صدام با پول آمریکایی ها ساقط شد و آنهایی که از صدام در جنگ تحمیلی حمایت می کردند، خودشان صدام را از بین بردند.
*رهبر معظم‌ انقلاب چند وقت پیش اشاره کردند که آمریکا در حال سقوط است و این صحبت رهبری به هیچ عنوان شوخی نیست و عقبه علمی دارد و این فروپاشی به زودی به وقوع می پیوندد.

*اکنون 10‌ میلیون مقاله به منظور فروپاشی آمریکا در جهان منتشر شده است که عمده دانشمندان الگوی فروپاشی نظام آمریکایی را در اثر انقلاب اسلامی می دانند.

*رهبر انقلاب در رابطه با نفوذ دشمن در کشور تذکرهای جدی می دهند و باید نسبت به این موضوع تامل کرد.

* دشمن با نفوذ می خواهد مردم، مسئولان و نخبگان در تصمیم‌گیرها خود دچار اشتباه شوند.* دشمن با نفوذ و فتنه حتی در انتخابات و تصمیم های مردم هم دخالت می کند و مردم را به اشتباه محاسباتی هدایت می کند.
منبع: ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مصلحی جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» داغ‌ترین نبرد سپاه با دشمن بود

به گزارش خبرنگار مهر سردار رستمعلی رفیعی آتانی بعد از ظهر یکشنبه در جمع مدیران رسانه‌های استان قزوین اظهار کرد: هرکسی در طول انقلاب اسلامی برای انقلاب در کنار امام خمینی (ره) بوده و او را یاری کرد پاسدار است.

وی افزود: مردم در ابتدای انقلاب همه دارایی خود را در کف دست گرفته بودند و در صحنه حضور داشتند و در این بین تعدادی از جوانان مکتبی و مسجدی برای حفاظت و صیانت از مردم، دارایی و زندگی این مردم به میدان آمدند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: امام (ره) به این جزیره‌های ناپیوسته یک قدرت پیوسته داد و همه را در قالب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازماندهی داد و از همینجا هسته اولیه سپاه شکل گرفت.

وی با بیان اینکه سپاه با نیاز مردم و انقلاب شکل گرفت و هرکجا انقلاب و ملت به آن نیاز داشتند سپاه در کنار آنها قرار گرفت، تاکید کرد: سپاه یک سازمان نظامی صرف نبود اما رسالت او برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب و دین خدا بود.

رفیعی اضافه کرد: در آن برهه دستاورد انقلاب استقلال جغرافیایی ایران بود و این استقلال بر اساس وظیفه قانونی محوله در کنار ارتش ایستاد.

وی بیان کرد: بعد از جنگ تمامی ارتش‌های دنیا به پادگان‌های نظامی باز می‌گردند تا ساختار و سازمان خود را بازیابی و تقویت کنند اما سپاه با همه تجربه‌های خود برای سازندگی کشور دوباره در کنار مردم قرار گرفت.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) ادامه داد: در همه حوادثی که در این کشور به وجود آمد سپاه خود را در دل بحران قرار داد و اولین وارد شده و آخرین خارج شد.

وی ادامه داد: با دفاع مقدس دشمن را پشیمان کرده و او را از کشور بیرون کردید و بعد از جنگ آسوده نشدید و اجازه ندادید دشمن در دور دست‌ها نیز به این کشور طمع داشته باشد.

رفیعی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: هدفی جز تحقیر و شکست آمریکا نداریم و دیگران را نیز در تراز دشمنی با ملت ایران نمی‌بینیم.

وی با بیان اینکه در عملیات وعده صادق داغ‌ترین نبرد سپاه با دشمن اتفاق افتاد، بیان کرد: در این نبرد سپاه و ملت ایران سه قدرت خود را به رخ دنیا کشید.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) تاکید کرد: در این ماجرا وعده الهی محقق شد و این عملیات خارج از تصور همگان از دوست تا امریکایی های دشمن بود و این خارج از تصور بودن به معنای جلوه قدرت الهی است.

وی با بیان اینکه قدرت دوم ما در تصمیم، اراده و تدبیر به اراده ولی فقیه و فرمانده کل قوا بود، اضافه کرد: قدرتی که به رخ عالم کشیده شد قدرت تدبیر مقام معظم رهبری بود.

رفیعی ادامه داد: سومین قدرت ما در این عملیات صدق شهدای کنسولگری ما بود و تمام این عوامل ما را به قدرتی غیرقابل پیش بینی در دنیا تبدیل کرد.

وی در پایان گفت: اسرائیلی که به دروغ خود را چهارمین ارتش دنیا می‌دانست برای دفاع از خود در برابر ملت ایران کشورهای غربی را فراخوان کرد.

کد خبر 6084884

دیگر خبرها

  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • عملیات «وعده صادق» داغ‌ترین نبرد سپاه با دشمن بود
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است
  • ماموریت چندگانه برای برقراری امنیت پایدار
  • سپاه ضامن امنیت و آرامش کشور است
  • اقتدار، امنیت و توسعه کشور مرهون اقدامات سپاه پاسداران است
  • سپاه صادق
  • ارتش باعث عزت دین و امنیت مردم است
  • بازیکن تیم فوتبال بارسلونا: مردم دخترم را که هنوز به‌دنیا نیامده، تهدید به مرگ کردند!