Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و به مناسبت گرامیداشت روز جهانی تالاب‌ها در مریوان برگزار می‌شود.

فریبا رضایی مدیر کل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و به مناسبت گرامیداشت روز جهانی تالاب‌ها "۱۳ بهمن ماه" مراسمی در فردا یکشنبه (۱۴ بهمن) در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی مریوان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فریبا رضایی افزود: پس از سال‌ها انتظار دوستداران محیط زیست، همزمان با روز جهانی تالاب‌ها، تالاب زریوار واقع در شهرستان مریوان استان کردستان و" نگین غرب کشور" به عنوان بیست و پنجمین تالاب ایران در کنوانسیون بین المللی رامسر (۱۹۷۱) ثبت گردید.
انتهای پیام/م

برگزاری مراسم روز جهانی تالاب‌ها به میزبانی مریوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک علمی دانشگاه شیراز برای احیا تالاب‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، استاندار فارس در این نشست گفت: مسئله تالاب‌ها بر اثر کمبود آب و خشکسالی‌ها یک معضل جهانی شده است و باید هوشمندانه و با استفاده از علم و تدبیر، این مشکل را حل کرد.
محمد هادی ایمانیه با بیان اینکه تفاهم نامه‌ای بین دانشگاه شیراز و سازمان حفاظت محیط زیست فارس منعقد شده است، افزود: این تفاهم نامه در ارتباط با طراحی پروژه‌ای برای احیا تالاب بختگان و طشک است که در نشست احیا تالاب‌های استان مورد بحث قرار گرفت و تصویب شد.
ایمانیه با اشاره به اینکه در قالب این طرح به سازمان‌های مرتبط وظایفی محول می‌شود، افزود: همچنین قرار شد سامانه‌ای برای رصد سازمان‌ها تهیه شود و سازمان حفاظت محیط زیست استان فعالیت مدیران مربوطه را رصد خواهد کرد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) چشم روشنی فریدونکنار؛ درنای بلژیکی خانه‌دار شد
  • درنای بلژیکی خانه‌دار شد
  • (ویدئو) چشم روشنی فریدونکنار؛ درنای بلژیکی خانه‌دار شد
  • بهره‌مندی از هوش مصنوعی برای احیای تالاب‌های فارس
  • بهره‌مندی از هوش مصنوعی در جهت احیای تالاب‌ها و دریاچه‌ها
  • بنای افزایش مساحت زمین‌های کشاورزی در فارس را نداریم
  • کمک علمی دانشگاه شیراز برای احیا تالاب‌ها
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به میزبانی مریوان برگزار می شود
  • اجرای طرح "شهر نی" در تالاب شادگان
  • تالاب کمجان فارس جان گرفت