Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@04:31:31 GMT

اکران ۱۴ فیلم جشنواره فجر در پایتخت طبیعت ایران

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۳۲۲۵

اکران ۱۴ فیلم جشنواره فجر در پایتخت طبیعت ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۴ فیلم سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در پایتخت طبیعت ایران، یاسوج اکران می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، رضا دهبانی پور با اشاره به برگزاری سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در این استان، گفت: ۱۴ فیلم در این جشنواره اکران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این جشنواره از 12 لغایت 22 بهمن در دو نوبت صبح و عصر در سینما هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد استان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه پنج فیلم تحت عنوان «سیمرغ پروانه ها» به صورت رایگان برای کودکان و نوجوانان در نوبت صبح ها اکران می شود، ادامه داد: با آموزش و پرورش جهت هدایت دانش آموزان به محل اکران این فیلم ها هماهنگی لازم صورت گرفته است.

 

این مسئول فرهنگی و هنری به فیلم های این جشنواره در سانس عصر اشاره کرد و گفت: در روز نخست جشنواره فیلم «جمشیدیه» ساخته یلدا جبلی ساعت 14 و 30 دقیقه در سینما هنر، فیلم «روزهای نارنجی» آرش لاهوتی ساعت 17 در سینما هنر، «سال دوم دانشکده من» رسول صدر عاملی ساعت 19 و 30 در سینما هنر و فیلم «وکیل مدافع» سلمی بابایی و ونداد دوشن ساعت 22 در سینما هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اکران شدند.

 

دهبانی پور یادآور شد: در روز 13 بهمن فیلم «بیست و سه نفر» مهدی جعفری ساعت 14 و 30 در سینما هنر، فیلم «غلامرضا تختی» بهرام توکلی ساعت 17 ، فیلم «جان دار» حسین امیری دوماری و پدرام پور امیری ساعت 19 و 30 و فیلم «غلامرضا تختی» بهرام توکلی ساعت 22 در سینما هنر اکران می شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: در روز 14 بهمن فیلم «ایده اصلی» آزیتا موگویی ساعت 14 و 30 دقیقه، فیلم «طلا» پرویز شهبازی ساعت 17، فیلم «معکوس» پولاد کیمیایی ساعت 19 و 30 و فیلم «سال دوم دانشکده من» رسول صدر عاملی ساعت 22 در سینما هنر اکران می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در روز 15 بهمن فیلم «سال دوم دانشکده من» رسول صدر عاملی ساعت 14 و 30 دقیقه، فیلم «وکیل مدافع» سلمی بابایی و ونداد دوشن ساعت 17، فیلم «غلامرضا تختی» بهرام توکلی ساعت 19 و 30 و فیلم «دیدن این فیلم جرم است» رضا زهتابچیان ساعت 22 در سینما هنر به اکران می روند.

 

دهبانی پور گفت: در روز 16 بهمن فیلم «جان دار» حسین امیری و پدرام پور امیری ساعت 14 و 30 دقیقه، فیلم «آشفته گی» فریدون جیرانی ساعت 17، فیلم «جمشیدیه» یلدا جبلی ساعت 19 و 30 دقیقه و فیلم «بیست و سه نفر» مهدی جعفری ساعت 22 در سینما هنر اکران خواهد شد.

 

وی ادامه داد: در روز 17 بهمن نیز فیلم «وکیل مدافع» سلمی بابایی و ونداد دوشن ساعت 14 و 30 دقیقه، فیلم «معکوس» پولاد کیمیایی ساعت 17، فیلم «ایده اصلی» آزیتا موگویی ساعت 19 و 30 دقیقه و فیلم «روزهای نارنجی» آرش لاهوتی ساعت 22 در سینما هنر به اکران می روند.

 

این مسئول فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در روز 18 بهمن فیلم «معکوس» پولاد کیمیایی ساعت 14 و 30 دقیقه، فیلم «دیدن این فیلم جرم است» رضا زهتابچیان ساعت 17، فیلم «طلا» پرویز شهبازی ساعت 19 و 30 دقیقه و فیلم «بنفشه آفریقایی» مونا زند حقیقی ساعت 22 در سینما هنر اکران می شوند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در روز 19 و 20 بهمن نیز به دلیل ایام فاطمیه اکرانی صورت نمی گیرد.

 

وی اضافه کرد: در روز 21 بهمن فیلم «روزهای نارنجی» آرش لاهوتی ساعت 14 و 30 دقیقه، فیلم «ایده اصلی» آزیتا موگویی ساعت 17، فیلم «جمشیدیه» یلدا جبلی ساعت 19 و 30 و فیلم «پالتو شتری» محمدعلی میرزایی ساعت 22 در سینما هنر به اکران می روند.

 

دهبانی پور گفت: در روز 22 بهمن فیلم «آشفتگی» فریدون جیرانی ساعت 14 و 30 دقیقه، فیلم «بیست و سه نفر» مهدی جعفری ساعت 17، فیلم «تیغ و ترمه» کیومرث پوراحمد ساعت 19 و 30 دقیقه و فیلم «طلا» پرویز شهبازی ساعت 22 در سینما هنر اکران خواهند شد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر گروه سرود 12 بهمن کانون های فرهنگی هنری مساجد انقلاب اسلامی سرود یوم الله 12 بهمن کانون های مساجد جشنواره فیلم فجر سیمرغ پروانه ها فیلم فجر جشنواره فیلم فجر اکران فرهنگ و ارشاد اسلامی کودک و نوجوان سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۳۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 

به گزارش خبرنگار مهر، جواد واعظ شامگاه دوشنبه در حاشیه اکران فیلم آسمان غرب به‌عنوان اولین اکران آزمایشی سینما دانش قوچان اظهار کرد: سینما دانش قوچان که متعلق به اداره آموزش‌وپرورش این شهر است از دهه ۶۰ تأسیس شد و به علت برخی مشکلات در دهه ۷۰ تعطیل شد.

سرپرست آموزش‌وپرورش قوچان با اشاره به اینکه این سینما با مشارکت بخش خصوصی در دهه ۹۰ آغاز به کار مجدد کرد اما شیوع ویروس کرونا دوباره این سینما را به تعطیلی کشاند، تصریح کرد: متأسفانه وجود برخی مشکلات پس از کرونا و نبود همتی در جهت بازگشایی مجدد این سینما به سمتی کشاند تا بیش‌ازپیش مستهلک‌شده و منابع مالی و بیت‌المال هدر رود.

وی با تأکید بر اینکه نیاز شهروندان به این مکان تفریحی فرهنگی به‌ویژه قشر نوجوان و جوان اهمیت راه‌اندازی این مجموعه را با قید فوریت دوچندان کرد، افزود: در این راستا برای مدت آزمایشی یک‌ماهه تفاهم‌نامه‌ای با ستاد اکران‌های مردمی عمار بسته شد تا بتوان بر اساس حضور مردم در این بازه زمانی به سمت جذب اعتبار از طریق خیرین و نهادهای مرتبط برویم و سینمایی درخور شأن آماده‌سازی کنیم.

واعظ بابیان اینکه بهسازی و تعمیر سینما برای صندلی، پرده، صوت و … حدود ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، ادامه داد: امشب اکران آزمایشی فیلم آسمان غرب به‌عنوان اولین اکران برای بسیج دانشجویی برگزار و در روزهای آتی نیز برای دیگر اقشار جامعه اکران خواهد شد.

کد خبر 6085971

دیگر خبرها

  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • جشنواره گل دختران ایران برابر ترکمنستان
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • (ویدئو) غافلگیری جالب میلاد کی‌مرام در اکران مردمی یک فیلم
  • سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم
  • فیلم سینمایی آپاراتچی ،روایتی از سینما برای سینما