Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-29@11:56:56 GMT

اینفوگرافی / داروهای خواب‌آور چه عوارضی دارند؟

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۳۶۷۰

اینفوگرافی / داروهای خواب‌آور چه عوارضی دارند؟

ساعت24 -داروهای خواب‌آور حاوی ترکیب‌هایی هستند که نباید برای طولانی‌مدت مصرف شوند، زیرا نه‌تنها با گذشت زمان، بدن نسبت به آنها مقاوم می‌شود، بلکه برای سلامتی نیز خطرات و عوارضی همچون رفتارهای غیرعادی و ناهنجار در خواب، تاثیر بر سیستم هشدار مغز، ادامه اثرات دارو تا روز بعد و خطر وابستگی به دارو را به همراه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داروهای خواب‌آور حاوی ترکیب‌هایی هستند که نباید برای طولانی‌مدت مصرف شوند، زیرا نه‌تنها با گذشت زمان، بدن نسبت به آنها مقاوم می‌شود، بلکه برای سلامتی نیز خطرات و عوارضی همچون رفتارهای غیرعادی و ناهنجار در خواب، تاثیر بر سیستم هشدار مغز، ادامه اثرات دارو تا روز بعد و خطر وابستگی به دارو را به همراه دارند.

گرافیک: پدرام آقایی

منبع: ساعت24

کلیدواژه: دارو داروهای خواب آور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۳۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید 1.2 میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه، در ایام نوروز بیش از یک میلیون و 244 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه بازدید کرده اند.

داریوش فرمانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین آمار بازدید گردشگران نوروزی از جاذبه های گردشگری کرمانشاه، اظهار کرد: از ۲۴ اسفند تا پایان روز گذشته(هشتم فروردین) جمعا بیش از یک میلیون و ۲۴۴ هزار نفر از جاذبه های گردشگری کرمانشاه بازدید کرده اند. 

وی افزود: براساس این آمار، ۵۴۲ هزار نفر از جاذبه‌های طبیعی، ۳۵۰ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی و ۱۵۰ هزار نفر هم از جاذبه‌های تفریحی استان بازدید کرده‌اند. 

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه جاذبه‌های مذهبی، دست ساز، فرهنگی و  موزه‌ها در رتبه های بعدی پربازدیدهای استان قرار گرفته اند. 

وی در ادامه از اسکان بیش از ۱۲۴ هزار مسافر نوروزی هم در سطح استان خبرداد و گفت: ۵۴.۲۴ درصد از مسافران نوروزی در مراکز اقامتی غیررسمی همچون مدارس و کمپ های شهرداری، ۳۹.۴۳ درصد در مراکز اقامتی رسمی همچون هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم گردی و ۶.۳۳ درصد هم در مراکز اقامتی اضطراری همچون سالن های ورزشی اسکان پیدا کرده اند. 

فرمانی تاکید کرد: در بین مراکز اقامتی رسمی استان بیشترین اسکان به ترتیب در هتل ها، خانه مسافرها، اقامتگاه های بوم گردی، میهمانپذیرها، هتل آپارتمان ها، اقامتگاه های سنتی، هتل بوتیک‌ها، زائرسراها، مناطق نمونه گردشگری و مجتمع های بین راهی بوده است. 

وی در ادامه به اجرای ۱۱۴۸ فقره بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان همچون مراکز اقامتی، پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی هم اشاره کرد و گفت: در این بازدیدها ۶۵ تشویق، ۱۷۵ تذکر، ۲۴ اخطار کتبی و چهار مورد تعلیق مجوز صادر شده است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • وجود ترکیبات شیمیایی در برخی دارو‌های مکمل و نیروزا
  • وجود ترکیبات شیمیایی در برخی داروهای مکمل‌ و نیروزا
  • هیچ آلودگی پرتوی غیرعادی در رود ارس مشاهده نشده است
  • شجاع و نترس، همچون این هوادار نوجوان بارسلونا در مواجهه با وینیسیوس جونیور! / فیلم
  • بازدید بیش از یک میلیون و ۲۴۴ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه
  • بازدید 1.2 میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه
  • چگونه می توانیم به داروهای کمیاب دسترسی پیدا کنیم
  • خطرات ناشی از ازدواج با تفاوت فرهنگی
  • رفتارهای زن و شوهری در یک شوی نمایش خانگی!
  • انتقاد تند مجری تلویزیون از رفتارهای ناعادلانه روی آنتن زنده