Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، سالن ورزشی شهدای قره قشلاق در 2 طبقه و مساحتی بالغ بر 1427.65 مترمربع و 17 میلیارد ریال اعتبار و نیز 20هزارمترمربع اسفالت معابر روستایی این روستا از جمله طرح هایی بود که با حضور محمدمهدی شهریاری در شهرستان سلماس مورد بهره برداری قرار گرفت.

مرکز خدمات جامع سلامت خیرین روستای سلطان احمد 12میلیارد ریال اعتبار، مرکز خدمات جامع سلامت مرحوم صمدزاده با اعتباری بالغ بر 14ملیارد و 600میلیون ریال و سالن سرپوشیده شهربازی پارک چمران با اعتباری بالغ بر 12میلیارد و500میلیون ریال از دیگر پروژه های بهره برداری شده در برنامه سفر استاندار آذربایجان غربی به سلماس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین عملیات اجرایی پروژه تامین آب آشامیدنی روستاهای هفتوان، ملحم و سوره با حضور استاندار آذربایجان غربی در سلماس آغاز شد؛ برای اجرای این پروژه 65000 میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده است. با اجرای این طرح، 3589 خانوار از آب آشامیدنی لوله کشی شده بهره مند می شوند.

کلنگ پروژه گازرسانی به روستاهای اخیان، قاباخ تپه، چوپانلوی علیا، چوپانلوی سفلی و روستای خاندام در سلماس نیز با حضور استاندار آذربایجان غربی و با اعتباری بالغ بر 28650 میلیون ریال به زمین زده شد که با اجرای این طرح، 270 خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند می شوند.

دیدار مردمی با مردم روستای سوره نیز از دیگر برنامه های استاندار آذربایجان غربی در شهرستان سلماس بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سلماس کلنگ زنی دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاج چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۳۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح هادی روستای لارک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان گفت:تاکنون ۲۷ میلیارد ریال برای بهسازی معابر، تهیه طرح‌های هادی و احداث شبکه دفع آب‌های سطحی در روستای لارک هزینه شده است.
ریاحی افزود: طرح هادی روستای لارک افتتاح و مرحله دوم طرح هادی روستای حیدری شهرستان بن آغاز شد
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بن هم گفت: برای اجرای آسفالت معابر روستای حیدری با مساحت ۳۲ هزار مترمربع ۴۹ میلیارد ریال هزینه شده است.
تاکنون ۲۵ طرح هادی در روستا‌های شهرستان بن اجرا شده است و تنها ۳ روستا باقی مانده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • بهره مندی اهالی روستای هفتوان سلماس از آب سالم و بهداشتی
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان
  • محکومیت سه میلیارد ریالی قاچاقچی احشام در سلماس
  • توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد
  • تحقق ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی
  • افتتاح طرح هادی روستای لارک