Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران امیاری مدیر کل ورزش و جوانان با دبیران سازمانهای مردم نهاد جوانان در سالن جلسات اداره کل دیدار کرد .

محمودرضا امیاری در این نشست اظهارداشت: سازمانهای مردم نهاد جوانان یک پل ارتباطی بین اداره کل با جامعه هدف جهت پیاده سازی بسیاری از ماموریت‌های حوزه جوانان می باشد که با ویژه گی خلاقانه و داوطلبانه بودن حائز اهمیت می کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی عامری معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل در این نشست بیان داشت: ضرورت تشکیل سازمان های مردم نهاد، آشنا ساختن جوانان با کلیه ویژگی های لازم برای همکاری در یک اجتماع کوچک است که در زمینه ای خاص فعالیت می نمایند. وی ادامه داد: تحقق این امر مشارکت جوانان در برنامه های کلان توسعه جامعه و همچنین ایجاد روحیه مسئولیت پذیری و همگرایی با ارزش های حاکم بر نظام اسلامی را در یک فرآیند عملی در جوانان بوجود می آورد و ایشان را برای ورود به فعالیت های جاری و تصدی مناسب آماده می سازد.

عامری استفاده از توان سمن ها برای رفع دغدغه های اجتماعی را مهم خواند و خاطرنشان کرد: مسائل حاشیه ای، سیاسی و سلیقه ای نبایدبر اصل هدف و رویکرد سمن ها اثر بگذارد و توان این مراکز اتلاف شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه سمن های جوانان در استان می بایست ضمن افزایش کمی و می بایست کیفی خدمات ارائه شده هم دقت شود یادآورشد: سازمان های مردم نهاد جوانان در شهرستان ها باید بیشتر مورد توجه مسئولان و مردم قرار گیرند و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها به نیازهای جوانان و سمن ها توجه بیشتری داشته باشند تا شاهد رشد فعالیتهای سمنها در آن شهرستان باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی مدیرکل ورزش و جوانان نظام اسلامی ورزش و جوانان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق نشان داد ما می توانیم از هر نوع پدافندی عبور کنیم

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه میناب اظهار داشت: این حرکت سیلی محکمی بر آمریکا و کشورهای مزدور هم‌پیمان اسرائیل و درسی پشیمان کننده برای آنان بود.

وی با تبریک و گرامیداشت هفته سلامت به همه کارکنان خدوم استان هرمزگان بویژه شهرستان میناب گفت: یکی از اهداف شبکه بهداشت و درمان حمایت طلبی پررنگ وضرورت دسترسی مردم به خدمات با کیفیت ومقرون به صرفه است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری افزود: هدف دیگر بهداشت و درمان توجه وبرابری سلامت و رفع ناعدالتی اجتماعی در کشور است.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی عنوان کرد: اگرخدمات باکیفیت نباشد بیماران استان و شهرستان مجبور می شوند جهت مداوا به استان دیگر سفر کنند ولی اگر خدمات باکیفیت باشد هرگز سفر نمی کنند.

انتهای پیام/
 
 

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق نشان داد ما می توانیم از هر نوع پدافندی عبور کنیم
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • بارش‌های سیل‌آسا در ‌هرمزگان/ از انسداد تا طغیان رودخانه
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد