Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا حسینی در این آیین که شنبه شب به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: عزت، اقتدار، امنیت و آرامش کشور مدیون و مرهون جانفشانی و ایثارگری جوانان برومند این مرز و بوم به ویژه شهداست.
وی افزود: شهدا هستی و جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و خون خود را پای درخت طیبه انقلاب ریخته و نثار این مرز و بوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: هدف و راه شهدا مشخص و روشن است و اینکه دیگران در چه تفکر و دیدگاهی هستند برای شهدا فرقی نداشته و راه خود را با صلابت ادامه می دهند.
وی بیان کرد: هر آنچه در توان داریم در راه تکریم خانواده های شهدا باید گام برداریم و به آنها خدمتگزاری کنیم زیرا آنان بهترین اعضای خانواده های خود را تقدیم نظام و انقلاب کرده اند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی افزود: خانواده شهدا نیز از آثار معنوی شهادت فرزندانشان برخوردار شده و به واسطه آن مورد شفاعت قرار می گیرند‌.
پدر شهید سردار یونس امانی نیز در این دیدار از حضور مسوولان و دلجویی از خانواده وی قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، شهید یوسف امانی و 2 تن دیگر از همرزمانش در دی ماه سال 1396در راه دفاع از امنیت کشور و مبارزه با ضد انقلاب در پیرانشهر به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
در این مراسم، نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و برخی از مسوولان محلی نیز حضور داشتند.
میاندوآب با تقدیم 850 شهید، 130 جانباز و ایثارگر و 179 آزاده نقش پررنگی در دفاع از کشور در طول هشت سال جنگ تحمیلی داشته است.
9871/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان غربی انقلاب پدر مجلس شورای اسلامی نماینده مردم جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۴۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم آزاده جانباز داود نظام اسلامی شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت خادم الشهدا شهید محمد سلیمانی با اشاره به اینکه دشمن امکان آسیب رساندن به این انقلاب و نظام را ندارد، اظهار کرد: چرا که خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه شهید محمد سلیمانی یکی از جوانان فعال در عرصه انقلاب بود، افزود: افرادی چون شهید سلیمانی ضمن جانفشانی با خدا معامله کردند و چراغ راه شدند لذا آرامش امروزمان را از برکت خون شهدا داریم.

امیر اسلامی پیشرفت‌های دفاعی و نظامی کشور را مدیون رشادت و دلیرمردی شهدا و جانبازانی دانست که آینده کشور را به نفع شخصی خود ترجیح دادند، ادامه داد: عزت و سربلندی ایران در زمان دفاع مقدس با حداقل امکانات نظامی به دست آمد.

وی با اشاره به اینکه ابرقدرت‌ها گفته‌اند شما دست از سیستم دفاعی موشکی تان بردارید تا با شما مذاکره کنیم، گفت: اگر ما از نظر تسلیحات نظامی قوی نبودیم امروز چگونه می‌توانستیم جواب گستاخی اسرائیل و ابرقدرت‌ها را بدهیم.

امیر سلامی اضافه کرد: اسرائیل کودک کش آنقدر گستاخ شده که جوانان و دانشمندان هسته‌ای چون احمدی روشن، علی محمدی ما را چه در قلب تهران چه در سوریه به شهادت می‌رساند و با بی شرمی تمام مسؤولیت ترور آنان را بر عهده می‌گیرد.

رئیس شورای ایثارگران قرارگاه اجرایی گام دوم انقلاب اظهار کرد: اگر درایت و آینده نگری رهبر انقلاب نبود چگونه می‌توانستیم جواب ابرقدرت‌ها یی که برای حمله به کشور ما لحظه‌ای درنگ نداشتند می‌دادیم.

وی به شب عملیات غرورآفرین «وعده صادق» اشاره کرد و ادامه داد: این اقتدار و قدرت موشکی ایران یک هشدار به کشورهای ابر قدرت و یک نقطه امن برای جهان اسلام و کشورهای اطراف ایران ایجاد کرد.

امیر سلامی با بیان اینکه دنیا اعلام کرد که ایران سالگرد چهل سالگی خود را جشن نخواهد گرفت، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تیر خلاص بر پیکره استکبار وارد کرد و بیانیه گام دوم انقلاب را ابلاغ نمودند که همگان امروز دور اندیشی، هوش، جسارت حضرت آقا را مشاهده می‌کنیم.

گفتنی است، شهید محمد سلیمانی ۸/ ۱/ ۱۳۶۶ در شهرستان رودسر و در خانواده‌ای متدین و عاشق اهل بیت (ع) متولدشد و ۱۳۸۹/۱/۶ در سن ۲۳ سالگی در میشداغ به عنوان مسؤول تدارکات یگان اعزامی بسیج به شهادت رسید، محل دفن این شهید گرانقدر در گلزار شهدا رودسر می‌باشد.

کد خبر 6088230

دیگر خبرها

  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • افزایش ۱۱ برابری ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد آذربایجان‌ غربی