Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی جهادی جمعی از دندانپزشکان جهادگر قرارگاه جهادی شهید احمد کاظمی در شهرستان لنده استان کهکیلویه و بویراحمد برگزار شده است. ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ اجتماعی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، حدود 40 نفر از دندانپزشکان جهادگر قرارگاه جهادی شهید احمد کاظمی از جمعه پنجم بهمن ماه 1397 با استقرار در شهرستان لنده طی 7 روز اقدام به ارائه خدمات به اهالی این شهر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ازانی مسول تیم دندانپزشکی قرارگاه جهادی شهید احمد کاظمی با اشاره به ارائه خدمات دندانپزشکی در این شهرستان گفت که این قرارگاه برای ارتقای سطح بهداشت دهان و دندان در استان‌ها فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

R1010114/P/S2/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،دبیر قرار گاه جهادی استان گفت: با همراهی و همکاری معلمان آموزش و پروش به صورت دوطلبانه ۲۰ درصد مدرسه استان رنگ و بهسازی شده است.
طاهری افزود:طرح قرارگاه جهادی آموزش و پرورش از سه پیش آغاز شده که تا کنون بیش از ۱۱۰۰هزار و فعالیت جهادی با همراهی ۶۰۰ معلم در استان انجام شده است.
وی گفت: دراین طرح در حوزه تعلیم وتربیت برای ارتقا علمی به ۴ هزار دانش آموز کم برخودار آموزش داده شد.
عامریان دبیر کارگروه قرارگاه تربیتی کشور هم گفت: طر‌های جهادی در حوزه آموزش فرهنگی و محرومیت زدایی در ۳۳ هزار مدرسه کم برخوردار کشور اجرا می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • گردهمایی ائمه جمعه استان در لنده
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری
  • برخورداری از خدمات صندوق عشایری و روستایی با تولد فرزند سوم