Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز با اعلام این خبر تصریح کرد: اختصاص سالن ویژه فرصت بسیار مناسبی برای فعالان گردشگری و بخش خصوصی استان خواهد بود.

وی گفت: قابلیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری تمامی شهرستان‌های استان اردبیل در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحی اضافه کرد: ظرفیت‌های ویژه تاریخی و طبیعی به همراه زیرساخت‌هایی که برای توسعه گردشگری زمستانی در حال اجرا و بهره‌برداری است، می‌تواند جاذبه خوبی برای بازدید کنندگان از نمایشگاه بین المللی تهران باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: در مراسم افتتاحیه که با حضور معاونین رییس جمهور، وزرا، نمایندگان مجلس و سفرای کشور‌های فعال در حوزه گردشگری برگزار خواهد شد، ٤٠ دقیقه به استان اردبیل اختصاص یافت که در نوع خود اتفاقی کم‌نظیر است.

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و قابلیت‌های گردشگری تمامی استان‌های کشور در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح

معرفی جاذبه های گردشگری اردبیل در نمایشگاه بین المللی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خلج مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعلام این خبر که ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب از بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مختص سازمان‌ها و نهادها از فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت آغاز می‌شود، گفت: متقاضیان می‌توانند تا بیست‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه ketab.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

خلج با بیان اینکه سازمان‌ها و نهادها می‌توانند ‎ درخواست کتبی خود را برای دریافت یارانه اعتبار خرید کتاب جهت تجهیز کتابخانه‎‌ها، به رییس سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کنند، افزود: پس از تأیید درخواست و تعیین میزان مشارکت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سازمان‌ها و نهادها اطلاع رسانی می‌شود.

به گفته مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سازمان‌ها و نهادها پس از دریافت اعتبار می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را با مراجعه به سامانه ketab.ir به صورت مجازی خریداری کنند.

کد خبر 6087969 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  • جاذبه های گردشگری شهرستان آبدانان
  • جزئیات برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • جزئیات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب اعلام شد