Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

دومین نشست کارگروه لجستیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با حضور مدیرکل طرح جامع حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی، معاون برنامه‌ریزی این سازمان و نمایندگان دفاتر عضو کارگروه برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، حمیدرضا شهرکی‌ثانوی مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری، بابیان این خبر اظهار داشت: با تصویب هیات عامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و براساس ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی در خصوص تعیین پهنه‌های حوزه مسئولیت سازمان برای ایجاد مراکز لجستیک، کیمته صدور موافقت اصولی احداث مراکز لجستیک تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا، برای تعیین خط‌مشی این سازمان در پاسخگویی به متقاضیان دومین جلسه کارگروه لجستیک به ریاست خداداد مقبلی عضو هیات عامل و معاون برنامه‌ریزی و نمایندگان دفاتر حمل‌ونقل کالا، حمل‌ونقل بین‌المللی و ترانزیت، فنی و امور پیمان‌ها، نظارت بر بهره‌برداری آزادراه‌ها و دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری به‌عنوان دبیر کارگروه، برگزار شد.

شهرکی ثانوی در ادامه اظهار داشت: در این نشست از سوی صفری مقدم مدیرکل طرح جامع حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی گزارشی در زمینه اقدامات پیشین و در دست اجرا در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و توانایی پاسخگویی به نیازهای بازار لجستیک ارائه کرد.

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری به سایر موضوعات مطرح‌شده در این نشست اشاره کرد و افزود: ارائه مطلب جایگاه تدوین مقررات در لجستیک کشور از سوی نماینده دفتر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات، گزارشی از سابقه اقدامات سازمان در رابطه بامطالعه و تدوین‌ آیین‌نامه ایجاد پایانه‌های ترکیبی از سال‌ 72 و سپس مراکز لجستیک در سال‌های 93 تاکنون و همچنین نقش سازمان در اقدامات وزارت متبوع در تدوین طرح آمایش لجستیک و تهیه آیین‌نامه صادره در احداث مراکز لجستیک از سوی نماینده دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری ازجمله عناوین مطروحه در این نشست بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در پایان مقرر شد جلسات کارگروه لجستیک این سازمان با دفتر طرح جامع حمل‌ونقل تداوم یابد و در جهت ایجاد تشکل‌های بخش خصوصی با عناوین انجمن‌های لجستیکی برنامه‌ها و فعالیت‌های بیشتری انجام شود.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۶۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در خصوص بررسی حواشی رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر آقایان باحضور جواد داوری رئیس فدارسیون بسکتبال برگزار شد.   تصمیمات اخذ شده در این نشست به شرح زیر است:   در صورت ایجاد هرگونه بی‌نظمی، توهین و پرتاب اشیا توسط تماشاگران تیم میزبان که موجب اختلال در نظم برگزاری مسابقات شود، بازی متوقف خواهد شد. در صورت تکرار، تیم میزبان موظف به تخلیه تماشاگران توسط یگان ویژه در کمترین زمان ممکن است. در صورت امتناع، با تصمیم سرداور، ناظر و نماینده فدراسیون نتیجه بازی ۲۰ بر صفر به سود تیم حریف اعلام و باخت فنی اعمال خواهد شد.   در خصوص ادامه میزبانی تیم متخلف و حضور تماشاگران، کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ باتوجه به محدودیت زمانی تا تشکیل کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد کرد.   همچنین درصورت رفتار تحریک‌کننده کادر فنی و بازیکنان علیه تماشاگران یا تیم حریف، با تشکیل کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در پایان بازی فرد خاطی محروم و پرونده او به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شود.   شایان ذکر است، حضور یگان ویژه در تمامی بازی‌ها الزامی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد سیل به راه‌های کشور
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال
  • نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود
  • خطر فرونشست زمین در شریان‌های حیاتی کشور بررسی شد
  • لزوم راه اندازی دهکده لجستیکی در بندر بوشهر
  • آماده باش نیروهای راهداری هرمزگان پس از هشدار قرمز سازمان هواشناسی کشور
  • برگزاری دومین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای در تیر سال جاری/ دو خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه قرار دارد
  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی