Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با بیان اینکه قشر کارمندان که در ادارات باید رضایتمندی سایر اقشار جامعه را ایجاد کنند خودشان مشکلات زیادی دارند گفت: یک سوم از مردم استان کرمان به طور مسقیم یا غیرمستقیم بر سر سفره دولت هستند. ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدعلی دهقان امروز صبح در جلسه شورای عالی اندیشه‌ورزی بسیج کارمندان استان که با حضور فدایی استاندار کرمان در سالن پیامبر اعظم(ص) برگزار شد با اشاره به اینکه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در استان کرمان در پارک مادر در حال برگزاری است اظهار داشت: از ادارات استان تقاضا داریم کارکنان خود را برای بازدید از نمایشگاه بسیج کنند تا با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای طرح ارتقای جایگاه رضایتمندی در مراجعات مردم به ادارات گفت: مردم ما حق دارند تا در مراجعه به ادارات کار آنها به سرعت انجام شود.

سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با عنوان اینکه یک سوم از مردم استان کرمان به طور مسقیم یا غیرمستقیم بر سر سفره دولت هستند افزود: باید تلاش کرد تا در سال جدید با پرداخت‌هایی مشکلات آنها را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه قشر کارمندان که در ادارات باید رضایتمندی سایر اقشار جامعه را ایجاد کنند خودشان مشکلات زیادی دارند عنوان کرد: در رصدی که انجام شده است 86 درصد از کارمندان استانداری شامل سبد حمایتی دولت می‌شوند.

دهقان با اشاره به شرایط اقتصادی امروز جامعه گفت: درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و دشمن یک حمله سخت علیه مردم ما آغاز کرده است.

فرمانده سپاه کرمان: 70 درصد مشکلات اقتصادی کشور در داخل برطرف می‌شودفرمانده سپاه کرمان: وضعیت معیشتی مردم بر اساس اقتصاد مقاومتی سامان یابدفرمانده سپاه کرمان: مدیران جامعه اسلامی باید پاسخگوی عملکرد خود باشند

در این جلسه رضا اشک مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان با اشاره به اینکه دو بخش از طرح ارتقای جایگاه رضایتمندی در مراجعات مردم به ادارات وظیفه دستگاه‌ها است اظهار داشت: دستگاه‌های دولتی استان از اردیبهشت‌ماه باید میز خدمت حضوری را در ادارات ایجاد کنند.

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان با بیان اینکه از آذرماه ایجاد میز خدمت الکترونیکی در هر اداره اجباری شده است گفت: بر اجرای این طرح در ادارات نظارت می‌کنیم.

انتهای پیام/ح

R7860/P1357/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان

مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان کرمان در روز دوم در رشته‌های شنای بانوان و تنیس روی میز تیمی و انفرادی آقایان به میزبانی شهر کرمان برگزار شد.

نتایج مسابقات به شرح زیر است:

 تیمی تنیس روی میز آقایان:

مقام اول: آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان

مقام دوم: دانشگاه علوم پزشکی سیرجان

مقام سوم: آموزش و پرورش شهرستان زرند

انفرادی تنیس روی میز آقایان:

مقام اول: رضا خالقی (آموزش و پرورش ناحیه ۲)

مقام دوم: معین لطیفی (آموزش و پرورش ناحیه۲)

مقام سوم مشترک: مسعود دیانی (دانشگاه علوم پزشکی سیرجان) و هادی شفیعی (دانشگاه علوم پزشکی جیرفت)

شنای بانوان:

رده سنی ۱۳۴۰_۱۳۴۵: مقام اول عذرا ریاحی

رده سنی ۱۳۵۲_۱۳۵۶: مقام اول نرجس مرشد زاده

رده سنی ۱۳۵۷_۱۳۶۱: مقام اول محدثه مرشد زاده

رده سنی ۱۳۶۲_۱۳۶۶: مقام اول سوده پدرام، مقام دوم مونا نحوی

رده سنی ۱۳۷۰_۱۳۷۱: مقام اول حسنا حمیدی، مقام دوم پگاه صنعتی

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند