Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به دنبال حک شدن نام الله در لوگوی یکی از مدل‌های کفش نایک، موجی از اعتراضات مسلمانان در سراسر جهان باعث شد تا این شرکت تحت فشار بسیاری برای جمع آوری کفش‌ها قرار بگیرد. به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، به دنبال حک شدن نام الله در لوگوی یکی از مدل‌های کفش نایک، موجی از اعتراضات مسلمانان در سراسر جهان باعث شد تا این شرکت تحت فشار بسیاری برای جمع آوری کفش‌ها قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
یک زن مسلمان با مشاهده نام الله بر کف کفش، موضوع را در شبکه‌های اجتماعی مطرح کرد تا اعتراض خود را آشکارا بیان کند. لوگوی طراحی شده شباهت بسیاری به نام الله در عربی دارد. در این اعتراض از شرکت نایک خواسته شده تا تمامی کفش‌های فروخته شده را از بازار‌های جهانی جمع آوری کند.
بیش از ۲۰ هزار نفر از کاربران شکایت نامه‌ای بر علیه شرکت نایک را امضاء کردند.
شرکت نایک این اقدام را غیر عمد بیان کرده است. اما این در حالی است که اتفاق مشابهی در سال ۱۹۹۷ رخ داد که با اعتراض انجمن مسلمانان در آمریکا مواجه شد.




انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شکایت مسلمانان کفش نایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۷۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بساط دلالی و سوداگری از طریق سامانه خودنویس جمع آوری می‌شود

مجیدی کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر با راه اندازی سامانه خودنویس بخش عمده ای از مشکلاتی که دلالان وسوداگران در بازار اجاره مسکن ایجاد کرده بودند برطرف شده است گفت: از بهمن ماه سال گذشته که این سامانه راه اندازی شده است شاهد بهبود و تقویت بازار اجاره هستیم که خود می تواند بخشی از مشکلات که مستاجران با آن روبرو بوده اند را برطرف کند.

وی افزود: در حال حاضر بازار اجاره مسکن با راه اندازی سامانه خودنویس به سمت شفافیت حرکت کرده است که همین امر نقش موثری در کاهش حق الزحمه های نجومی در بازار اجاره مسکن داشته است.

کارشناس سیاست گذاری مسکن بیان کرد: سامانه خودنویس در حال حاضر می تواند زمینه برای کاهش مدت زمان انعقاد اجاره  فراهم کند و  زمینه را برای تقویت بازار مسکن امکان پذیر شده است

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • بساط دلالی و سوداگری از طریق سامانه خودنویس جمع آوری می‌شود
  • ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود
  • آیت‌الله گرامی در گفت و گو با جماران: یکی از عوامل مهم لغو رفراندوم اصلاحات ارضی از سوی شاه اعتراض آیت الله بروجردی بود/ مقام ایشان در بُعد معنوی بسیار بالا بود ولی مثل بسیاری از مدعیان امروزی نبود که خود را مطرح کند
  • موفقیت مخترعان شیرازی در اختراع کیسه مدرج جمع آوری خون از ناحیه جراحی
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد
  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز
  • اسلحه ژاپنی علیه تورم و غافلگیری تسلا
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو از سطح بازار