Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک نسبت به مناقشه ایجاد شده میان فوتبالیست‌ها و برخی ورزشکاران دیگر واکنش نشان داد. آفتاب‌‌نیوز : رضا صالحی امیری در مورد مناقشه میان ملی پوشان فوتبال و برخی قهرمانان که در فضای مجازی ایجاد شده، بیان کرد: مناقشه میان قهرمانان خلاف مصالح ملی است. همه آنها افتخار آفرین هستند و نباید مسائل فرعی مثل پاداش زمینه‌ی کینه ورزی شود و این کار تخریب گر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 پس از اینکه مسئولان ورزش یک میلیون دلار به تیم ملی فوتبال ایران که در جام ملت‌های آسیا حذف شد پاداش دادند، بسیاری از ورزشکاران رشته‌های مختلف نسبت به تبعیض بین فوتبال و سایر رشته‌ها انتقادهایی داشتند که در این میان مطالب عنوان شده از سوی بهداد سلیمی حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرد و پاسخ چند تن از فوتبالیست‌ها را نیز در پی داشت.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: صالحی امیری بهداد سلیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۸۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یک حقوق‌دان به حکم اعدام توماج صالحی

به گزارش خبرآنلاین، محسن برهانی حقوقدان و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در مورد حکم اعدام توماج صالحی در شبکه اجتماعی ایکس/ توئیتر نوشت: «به نظر من قطعاً حکم اعدام #توماج_صالحی در دیوان عالی کشور نقض خواهد شد. اما ضروری است دستگاه قضا چاره‌ای بیندیشد در خصوص برخی شعب مجازات‌گرا که اینگونه سخاوتمندانه احکام سنگین صادر و برای مردم و کشور و سیستم قضایی هزینه تولید می‌کنند. خوانندگی و افساد فی الارض!!»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899317

دیگر خبرها

  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • واکنش یک حقوق‌دان به حکم اعدام توماج صالحی
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!