Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس شکری، جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: این ایام بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و به‌ویژه عرصه تعلیم و تربیت است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مدیون اندیشه‌ها و تفکرات امام راحل و شهدای انقلاب است، افزود: ایام دهه فجر فرصت مناسبی است که بار دیگر به آرمان‌های امام(ره) و هویت اصلی انقلاب توجه ویژه شود و اصول و چارچوب‌های انقلاب اسلامی که همان عقلانیت، خردورزی، تکیه بر هویت دینی و بسط ارزش‌های اخلاقی است به زبان دانش‌آموزی بیان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شکری با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط بسیج دانش‌آموزی در مدارس، گفت: اجرای این برنامه‌ها در راستای شناساندن فرهنگ اصیل اسلامی و انقلابی نشأت گرفته از ایثار و فداکاری به نسل نوجوان و جوان جامعه است.
جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی البرز برگزاری اردوهای انقلاب(اعزام دانش‌آموزان به موزه عبرت)، برگزاری میز خدمت علمی در مدارس، اعزام مشاوران تحصیلی به مدارس، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی برای دانش‌آموزان اعزامی به اردوهای راهیان نور در این ایام، برپایی جشن 40 سالگی انقلاب در مدارس این استان را از جمله برنامه‌هایی دانست که در ایام دهه فجر در مدارس اجرا می‌شود.
وی اضافه کرد: همچنین در این ایام نمایشگاه ایران 1404 در مدارس برگزار می‌شود تا دانش‌آموزان با دستاوردهای انقلاب بیشتر آشنا شوند.
جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی البرز بیان کرد: اعزام سخنران به مدارس با محوریت 40 سالگی انقلاب، برگزاری مسابقات مرحله شهرستانی فوتسال ویژه پسران، برگزاری اردوی علمی و اعزام دانش‌آموزان به کارخانه‌های تولید کالای ایرانی از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام در مدارس برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن فرهنگی شکری بسیج دانش آموزی دهه فجر ارزش های اخلاقی تعلیم و تربیت قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۸۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد

 حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی با بیان اینکه در این ایام در این ایام با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز  ۳۷ بقعه در سراسر استان مجری طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی بودند گفت: از این تعداد ۱۴ بقعه مراسم تحویل سال نو را با حضور بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از مسافران و زائران اجرا کردند.

وی افزود: در این ایام بیش از ۳۵ هزار نفر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه اسکان داده شد که این آمار در سطح کشور جزء ۱۰ استان برتر کشور محسوب می‌ شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد: در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی جهت میزبانی از مسافران و زائران نوروزی ۱۳ مبلغ از قم و ۹ مبلغ بومی به این اماکن اعزام و در بیش از ۱۰ بقعه نماز جماعت در هر سه وعده برگزار شد.

وی افزود: در این ایام ۱۲ بقعه متبرکه در استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان برگزاری مراسم ترتیل خوانی و جزخوانی روزانه در ایام ماه مبارک رمضان بود که از استقبال خوبی برخوردار شد.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی برگزاری خیمه‌های معرفت را معرفی نامه و تاثیر گزارترین ابزار تبلیغی دینی در اجتماع دانست و خاطر نشان کرد: ۱۴ بقعه در استان اقدام به برگزاری خیمه معرفت با برنامه‌ها و غرفه‌هایی در رده‌های سنی مختلف نمودکه به تولید محتوا‌های فرهنگی و مذهبی مشغول بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ارزش‌های اخلاقی و تکالیف الهی تنها مختص به افعال خارجی نیست
  • برگزاری المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز
  • پرورش هوشمند گیاهان با ابتکار تیم دانش‌آموزی
  • اوج اخلاق اجتماعی غربی «دیگرخواهی» است
  • افتتاح استخر دانش آموزی در سمنان
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • اردو‌های دانش آموزی باید در اولویت فعالیت‌های مدارس باشد 
  • آیین اختتامیه یادواره شهدای دانش آموزی