Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- جانباز 70 درصد «احمد علي طاهري رضايي» از استان قم به ياران شهيدش پيوست.
به گزارش خبرگزاري آريا ، جانباز 70درصد دوران دفاع مقدس «احمد علي طاهري رضايي» جان به جان آفرين تسليم و به ياران شهيدش پيوست.
پيکر مطهر اين جانباز شهيد دوران دفاع مقدس بعد از طواف بر گرد ضريح مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در گلزار شهداي علي بن جعفر(ع) در کنار ساير همرزمانش آرام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتني است، جانباز شهيد طاهري رضايي در ارديبهشت سال 1335 چشم به جهان گشود و در آبان سال 1359 همزمان با آغازين روزهاي جنگ تحميلي از طريق بسيج عازم جبهه‌هاي حق عليه باطل شد و در همان سال در منطقه خرمشهر بر اثر برخورد با مين از ناحيه دست دچار مجروحيت و قطع عضو شد.
مجروحيت مانع حضورش در جبهه نشد و بهمن ماه سال 1360 مجددا عازم جبهه شد و در اين اعزام در چزابه با اصابت تير کين دشمنان از ناحيه چشم چپ مجروح شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جانباز رضايي ياران شهيدش پيوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار

رییس جمعیت هلال احمر دماوند از نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر» خبر داد.

به گزارش مهر، سعید طاهری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر» خبر داد و اظهار کرد: در ساعت ۵ بامداد چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر گرفتار شدن پنج نفر در حوالی دریاچه «هویر» به هلال احمر دماوند اعلام شد که بلافاصله نجات گران هلال احمر از نزدیک ترین پایگاه امداد و نجات در شهر کیلان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: گردشگران علی‌رغم انسداد جاده کوهستانی منتهی به دریاچه «هویر» و «تار» به علت شرایط نامساعد جوی اقدام به ورود به این محدوده کرده بودند که گرفتار شده و درخواست کمک خود را به جمعیت هلال احمر اعلام کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر دماوند گفت: پس از انجام هماهنگی و با تلاش دهیاری و شورای اسلامی و اهالی روستای «هویر» این مسیر کوهستانی برای دسترسی نجاتگران بازگشایی شد.

طاهری عنوان کرد: همزمان این گردشگران با راهنمایی عوامل جمعیت هلال احمر اقدام به پیمایش به موقعیت اعلام شده توسط هلال احمر کردند و به محل ایمن منتقل شدند.

وی در ادامه افزود: یک نفر که در این حادثه در اثر برودت هوا و شوک ناشی از حادثه دچار مصدومیت شده بود توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی منتقل شد.

طاهری در پایان گفت: از شهروندان و گردشگران درخواست می‌شود به هشدارهای هواشناسی و موانع ورود به محیط‌های تفریحی و گردشگری توجه کنند و در صورت بروز حادثه، با تلفن ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند. جو و رحمتی بودند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • هنرمندی که در ونیز حضور ندارد/ کودکان و مادران غزه در قاب هنرمند
  • جانباز رودسری به همرزمان شهیدش پیوست
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت‌اللهی + فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم
  • مادر شهیدان رادی مهمان فرزندان شهیدش شد
  • دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با خانواده فرمانده جانباز مرحوم حاج محمد کیانی
  • مجروح نوجوان حادثه تروریستی کرمان به پدر شهیدش پیوست