Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@16:46:44 GMT

افتتاح واحدهای مسکن محرومان در فومن و صومعه سرا

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۸۷۳۵

افتتاح واحدهای مسکن محرومان در فومن و صومعه سرا

به گزارش خبرنگار ایرنا چهار واحد مسکن محرومان با حضور سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در روستاهای گراکو، میانرز، کمادول و گوراب پس شهرستان فومن افتتاح شد.
برای احداث این واحدهای مسکونی جمعا مبلغ 200 میلیون تومان با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) و خیرین شهرستان هزینه شده است.
گزارش خبرنگار ایرنا در صومعه سرا نیز حاکیست؛ سرهنگ سید حسن حسینی فرمانده سپاه این شهرستان در مراسم واگذاری مسکن محرومان با یادآوری اینکه سال گذشته از سوی سپاه 80 واحد مسکن به مددجویان تحویل شد، اظهار داشت : امسال هم 80واحد مسکن محرومان را با کمک خیرین و فعال سازی گروه های جهادی احداث می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی احداث مسکن برای محرومان را یکی از نیازهای اساسی دانست و افزود: برای احداث واحدهای 46 تا 55متری در سال گذشته، 30 میلیون تومان اعتبار هزینه شده که یک سوم آن با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) بصورت وام و مابقی 20 میلیون تومان را سپاه هزینه کرده است.
شهرستان های صومعه سرا و فومن در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارند.
بنا به اعلام روابط عمومی سپاه قدس گیلان؛ تا پایان امسال قرار است یک هزار واحد مسکن محرومان از سوی سپاه استان افتتاح شود.
7296/7292/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان گیلان روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی مسکن محرومان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجموعه شعر «پیراهن تو کنار پیراهن من» در صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا در این مراسم که با حضور جمعی از شاعران گیلانی و ادب دوستان در مجتمع فارابی این شهرستان برگزار شد گفت: انجمن شعر و ادب این شهرستان با عضویت و فعالیت ۵۰ شاعر از انجمن‌های برتر گیلان است.

مجید شافعی با بیان اینکه ۲۰ شاعر صومعه سرایی کتاب شعر دارند، افزود: در ۲ ساله گذشته ۵ مجموعه شعر از این شاعران منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • رونمایی از مجموعه شعر «پیراهن تو کنار پیراهن من» در صومعه‌سرا
  • ۱۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در البرز احداث می‌شود
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • واحد تولیدی خوراک دام با حضور وزیر جهاد کشاورزی در گرمسار افتتاح شد
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود
  • ساخت و تعمیر ۲۶۰ واحد مسکونی محرومان در لرستان