Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدعلی موهبتی در دهمین نشست کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل سیستان و بلوچستان در بندر چابهار اظهار داشت: باید مکان هایی در اطراف شهر چابهار برای پسکرانه بندر و موضوعات لجستیک و ارزش افزوده کالا در نظر گرفته شود.
وی بیان کرد: بندر به مثابه هویت، عامل توسعه و محرک چابهار و منطقه است و اثرگذاری زیادی در توسعه تجارت و ترانزیت در آینده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار سیستان و بلوچستان سرعت بخشیدن در تصمیم گیری برای نحوه اتصال راه آهن به بندر شهیدبهشتی، ساخت بزرگراه با لحاظ آینده نگری در این حوزه و نیز انجام مطالعات تدقیق طرح ICZM این استان را مورد تاکید قرار داد.
وی تصریح کرد: تمامی دستگاههای شهرستانی و استانی موظف به همکاری با مشاوران طرح ICZM استانی هستند و می بایست در کوتاهترین زمان ممکن و در پاسخگویی به استعلامات اقدام کنند تا در زمان مناسب بتوان از نتایج این طرح مهم در تصمیم گیری های مدیریتی بهره گرفت.
موهبتی بیان کرد: به منظور بررسی و ابهام زدایی تمامی طرح ها و مطالعات مورد بررسی در نشست ساماندهی و مدیریت سواحل سیستان و بلوچستان می بایست 2 هفته پیش از تشکیل جلسه توسط مشاور طرح به ارگان ها و سازمان های مربوطه ارسال شود.
رئیس کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل سیستان وبلوچستان در خصوص برگزاری همایش روز چابهار در هفتم اسفند ماه سالجاری اشاره کرد و افزود: این مراسم باشکوه با حضور میهمانانی از 35 کشور برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، مهمترین مصوبات دهمین نشست کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل سیستان و بلوچستان تصویب تبدیل بندر زرآباد به شهرستان زرآباد از طریق ساخت بندر چند منظوره تجاری- صیادی، ضرورت ساخت بندر تجاری کنارک از طریق تشریک مساعی تمامی ارگان ها و بهره گیری از زیرساخت های موجود دولت در آن شهر و انتقال اسکله نصب سریع بندر شهید بهشتی به بندر کنارک و انجام تشریفات واگذاری اسکله مسافری کنارک به سرمایه گذار بخش خصوصی، تسریع در انجام مطالعات و ساخت آزاد راه ساحلی از درب شرقی بندر شهید بهشتی تا کیلومتر 19 (پلیس راه چابهار) بود.
3043**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بخش خصوصی بزرگراه تصمیم گیری های راه آهن سیستان و بلوچستان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه‌ترین اخبار از مناطق سیل‌زده بلوچستان/ برق وصل شد

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده با همیاری تمامی دستگاه‌ها و نهادها در کنار هم و با استفاده از بالگردهای سپاه- ارتش و هلال احمر در حال انجام است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی با بیان اینکه خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده با همیاری تمامی دستگاه‌ها و نهادها در کنار هم و با استفاده از بالگردهای سپاه- ارتش و هلال احمر در حال انجام است، گفت: محور «چابهار- نیکشهر» بازگشایی و برق اکثر روستاهای مناطق سیلزده وصل شده و اتصال فیبر نوری زرآباد هم برقرار شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بارندگی‌های شدید در جنوب استان و بالا آمدن سطح آب مشکلاتی را برای مردم جنوب این استان ایجاد کرد.

وی افزود: برق 300 روستا قطع شد و راه های حدود بیش از 300 روستا نیز آسیب دید که با دستور رئیس جمهور، معاون اول ایشان و حضور دو روزه وزیر کشور در استان و همراهی همه ارگان ها پیگیری ها و اقدامات لازم انجام شده است.

کرمی ادامه داد: ارتباط محور چابهار به نیکشهر برقرار شده و رفت و آمد در حال انجام است، تلاش برای بهسازی محور چابهار کنارک و زرآباد نیز در حال انجام است.

وی گفت: هم اکنون برق اکثر روستاها وصل شده، فیبر نوری نیز که دچار آسیب شده بود و ارتباط زرآباد را بطور کلی قطع کرده بود نیز وصل شده و ارتباط در زرآباد هم اکنون برقرار است.

کرمی ادامه داد: بالگردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هلال احمر درحال ارائه خدمات هستند تعدادی از بالگرد هم از نیروی دریایی ارتش به تیم های خدمات رسان اضافه شده است.

وی افزود: از استانهای معین اکیپ هایی به ویژه در حوزه راه و شهرسازی و هلال احمر جهت هم افزایی به استان اعزام شده‌اند و همه در کنار هم در تلاش هستند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همچنین آبگرفتگی در منازل کنارک را داشتیم که بیش از 60 اکیپ در حال خدمات رسانی هستند.

11 هزار سیل زده بلوچستان امدادرسانی شدند

سیدمحمد مهدی سجادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سیستان و بلوچستان با اشاره به بارش‌های شدید روزهای اخیر در استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: براثر بارش‌های اخیر و شدت گرفتن آن، برخی از مناطق شهری و روستایی در جنوب استان‌ آسیب دیدند و تعدادی از محورهای مواصلاتی مسدود شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نیروهای عملیاتی هلال‌احمر همواره در زمان‌های هشدار هواشناسی با امکانات و تجهیزات آماده باش هستند، افزود: براثر آبگرفتگی‌های اخیر و مسدود شدن راه‌ها ارتباط محور چابهار به نیکشهر برقرار شده و رفت و آمد در حال انجام است، تلاش برای بازگشایی محور چابهار _کنارک و زرآباد نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به عملیات امداد هوایی با انجام 83 سورتی پرواز در مناطق سخت گذر سیل‌زده این استان توسط بالگرد، بیان کرد: این پروازها برای انتقال اقلام زیستی و سایر اقلام برای رساندن به اهالی روستاهای در محاصره سیلاب انجام شده است.

سجادی ادامه داد: 477 نیروی عملیاتی در قالب 99 تیم با به‌کارگیری 95 دستگاه خودروی امدادی و تجهیزات سیلاب از شهرستان‌های تحت تاثیر به مناطق حادثه دیده اعزام شدند؛ تاکنون 10 هزار و 957 نفر در این آب گرفتگی دچار مشکلاتی شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان، گفت: در این عملیات‌ها نیز 2276 تخته پتو، 315 دستگاه چادر امدادی، 2860 کیلو گرم نایلون پوششی، 4928 بطری آب معدنی، 1188 تخته موکت، 1540 بسته غذایی 10 روزه و 491 بسته غذایی 72 ساعته و دیگر اقلام توزیع شده است.

 وی عنوان کرد: امدادرسانی به مناطق سیل‌زده توسط نیروهای هلال احمر تا بازگشت آرامش به منطقه تداوم می‌یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین اخبار از مناطق سیل‌زده بلوچستان/ برق وصل شد
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از روستاهای سیل زده بخش پلان شهرستان چابهار
  • آخرین اخبار از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • سیل یا نبود مدیریت بحران؟ خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • تروریست‌ها علیه اقتصاد مَکُران
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب مسیر نیکشهر- چابهار