Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:01:20 GMT

المعزعلی مرد سال آسیا می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۹۱۲۱

سال جدید میلادی برای ستاره دو ملیتی عنابی ها شیرین تر از آن چیزی آغاز شد که همگان تصور می کردند.

به گزارش "ورزش سه"، قطر در حالی عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا 2019 را برای اولین بار به نام خود ثبت کرد که در این راه درخشش مهاجمی دو ملیتی به نام المعزعلی نقشی غیرقابل انکار داشت. به ثمررساندن 9 گل و شکستن رکورد طولانی مدت علی دایی از ایران باعث شد تا قاره کهن برای اولین بار با آقای گلی از یک قاره دیگر مواجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


المعز علی سودانی الاصل از چهارسالگی با کوچ خانواده اش به دوحه تبعه قطر شد و بعد از سال ها پیشرفت در آکادمی اسپایر سرانجام توانست قله های موفقیت در فوتبال آسیا را فتح کند تا به عنوان بهترین بازیکن جام ملت ها، آقای گل آسیا و ستاره آینده دار نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد.


درخشش این بازیکن 24 ساله در حالی چشم همگان را گرفت که با توجه به انتخاب مرد سال آسیا در ماه های پایانی میلادی نمی توان از حالا شانس این بازیکن برای بالا بردن تندیس مرد سال را بالا دانست مگر این که المعز علی با پیراهن الدحیل به درخشش خود در لیگ قهرمانان آسیا آن هم در گروه مرگ ادامه بدهد.


در این بین فاکس اسپورت آسیا حضور قطر در جام ملت های آمریکای جنوبی که اواخر خردادماه 98 برگزار می شود را برگ برنده ای برای آقای گل آسیا دانست تا با ادامه درخشش در این تورنمنت بتواند شانس خود برای رسیدن به عنوان مرد سال را بالا ببرد. رقابت هایی که قرار است قطر به همراه ژاپن به عنوان مهمان به مصاف غول های فوتبال آمریکای جنوبی بروند.


در این بین هم گروهی الدحیل با استقلال ایران در گروه مرگ بیشتر از قبل این بازیکن گلزن و تکنیکی را در اذهان فوتبالدوستان ایرانی قرار می دهد چون المعر علی و هم تیمی هایش در اولین بازی لیگ قهرمانان روز 14 اسفندماه در دوحه میزبان آبی های پایتخت خواهند بود.

 

 

 

 

قطر جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی قطر معز علی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی قطر معز علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دوباره "لیونل مسی" در اینترمیامی (فیلم)



منبع:ورزش سه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۵ گل تماشایی پسر مسی با پیراهن اینتر میامی در یک مسابقه (فیلم) پاس گل لیونل مسی با پای بدون کفش جلوی چشمان رونالدو (فیلم) زیباترین گل‌های لیونل مسی در بارسلونا (فیلم)

دیگر خبرها

  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • درخشش تیم بانوان سمنان در مسابقات کوراش کشور
  • درخشش دوباره "لیونل مسی" در اینترمیامی (فیلم)
  • قرارداد عجیب ستاره رئال با نامزدش: معتاد نشو!