Web Analytics Made Easy - Statcounter

یه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرشاد زادخور: به منظور گرامیداشت و هر چه باشکوه‌تر برگزاری این ایام، در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی را در دستور کار قرار داده ایم ودر اولین روز از دهه مبارک فجر اقداماتی همچون نواختن سوت قطار‌ها راس ساعت ۳۳/۹ دقیقه روز ۱۲ بهمن، حضور درگلزار شهدا و غبار روبی تربت پاک شهیدان، حضور در نمایشگاه دستاورد‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی، برپایی میز خدمت و ملاقات با مراجعین و حضور در جلسه شورای اداری استان انجام و سایر ویژه برنامه‌ها طبق زمان بندی در زمان تعیین شده اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زاد خور با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر راه آهن در چهل سال اخیر یاد آور شد:کمترین جلوه پیشرفت در بخش ریلی آن است که در کوتاهترین زمان ممکن برای جابجایی بازدیدکنندگان در محوطه نمایشگاه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب، اقدام به نصب ریل با تراورس بتونی نموده و با استقرار یک دستگاه درزین بر روی آن لذت سفر ریلی را برای مدعوین فراهم کرده ایم.
خاطر نشان می‌شود مسافران اولین سفر ریلی در آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب، امام جمعه شهر شاهرود، نماینده شهرستان‌های شاهرود ومیامی در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، شهردار شاهرود، فرمانده لشگر ۵۸ تکاور ذوالفقار، فرمانده نیروی انتظامی شاهرود به همراه سایر مسئولین ومهیمانان حاضر در این نمایشگاه بودند.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود اداره کل راه آهن شمالشرق1 دهه فجر برنامه های دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز

به گزارش قدس آنلاین از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز چهارشنبه (بیست و نهم فروردین ۱۴۰۳ ) آغاز می شود و این ناشران می‌توانند تا پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه ketab.ir ثبت‌نام کنند.

شیوه حضور ناشران دیجیتال در نمایشگاه صرفا به صورت فیزیکی خواهد بود و ناشرانی که دارای مجوز از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی را دارا باشند امکان ثبت نام در این نمایشگاه را دارند.

کتاب‌های منتشرشده ناشران دیجیتال از سال ۱۳۹۹ به بعد در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل عرضه است و لازم است قبل از ثبت نام نسبت به ثبت آثار در سامانه اقدام شود.

ناشران علاقه‌مند به ثبت نام و حضور در نمایشگاه کتاب می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۵۲۶۸ داخلی ۱۰۷ و ۱۰۵ و ۹۱۰۰۶۳۶۳ داخلی ۳۱۷ تا ۳۲۱ تماس بگیرند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • ◄ خلاصه استاندارد UIC 406 در مورد ظرفیت (شبکه ریلی)
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • آغاز واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه كتاب تهران آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز