Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با بیان اینکه بیکاری دانش‌آموختگان سرمایه‌گذاری بیشتری را می‌طلبد، گفت: اجرای موثر طرح های حمایتی به شناسایی دقیق بخش های مختلف جامعه و تهیه بانک اطلاعاتی چند وجهی وابسته است. ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، علی زینی‌وند در نشست شورای کار استان یزد که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد با تبریک دهه مبارک فجر و بلوغ انقلاب اسلامی بیان کرد: حوزه‌های متنوع و مرتبط با بخش‌های مختلف جامعه در شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد و برای پوشش این موضوعات تلاش مضاعف و فعال‌سازی ظرفیت تشکل‌های این حوزه نیازمند توجه بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد خاطرنشان کرد: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و تسهیل شرایط زندگی  اقشار کم درآمد، اجرای طرح‌های حمایتی از سوی دولت مورد توجه قرار گرفته است که اثربخشی این طرح‌ها به شناسایی دقیق بخش‌های مختلف جامعه و تهیه بانک اطلاعاتی چند وجهی وابسته است.

زینی‌وند بر هدفمندی حمایت‌های دولتی تاکید و اظهار داشت: اگر بودجه‌های حمایتی به افراد نیازمند و جامعه هدف اختصاص پیدا نکند نمی‌توان نتایج موثری را انتظار داشت و امتداد طرح‌هایی از این قبیل اثرگذاری و قابلیت لازم را به همراه ندارد.

وی خاطرنشان کرد: استان یزد از ویژگی‌های مثبت تاریخی، فرهنگی، اقتصادی، منابع انسانی، علمی و دانشگاهی برخوردار است و بسیاری از این پتانسیل‌ها به عنوان نقاط قوت در سطح ملی و بین‌المللی شناخته می‌شوند اما با مشکلاتی از جمله کم آبی، مهاجرپذیری و بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی نیز روبه رو است.

زنجان| فعالیت‌های مسئولان در حمایت از محصولات ایرانی قابل دفاع نیستکهگیلویه و بویراحمد| شهرستان لنده برای خروج از بن‌بست نیاز به حمایت بنیاد علوی داردحاشیه‌های نشست استاندار همدان با اهالی رسانه؛ دفاع تمام قد از برجام و حمایت از برگزاری کنسرت

معاون اقتصادی استاندار یزد گفت: برای برنامه‌ریزی متوازن و اجرای موفق آن در استان یزد نیازمند بودجه متوازن هستیم که ضروریست در تخصیص اعتبار ملی برای بخش‌های مختلف استان به ویژه تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشکلات پیش رو نیز در نظر گرفته شود تا بتوان  برای رفع کاستی‌ها سرمایه‌گذاری و تلاش کرد.

زینی‌وند خاطرنشان کرد: یکی از تأثیرات آن که معمولا به عنوان آسیب‌های زیرپوست شهر شناخته می‌شود بیکاری دانش‌آموختگان و آمار بالای بیکاری بانوان است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تخصیص اعتبارات و سایر حمایت‌ها باید این مسائل را در نظر بگیرد.

وی با اشاره به حمایت‌های دولت از اقشار کم درآمد گفت: این طرح‌ها فرصت خوبی برای شناسایی وضعیت مردم است تا با تکمیل بانک اطلاعاتی این بخش، برای حمایت از افرادی که زیرچتر هیچ دستگاهی نیستند برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: حمایت سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان با اقتضائات و فعالیت‌هایی که دارند متفاوت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست خبری نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه سازمان اوقاف از شفاف‌ترین سازمان‌ها و نهادها است، گفت: در طول یک سال گذشته از بعضی تریبون‌ها نکاتی گفته شد که اجهاف در حق این سازمان محسوب می‌شود،  باید گفت که همه اطلاعات و فرایند مالی موقوفات و امامزادگان به صورت دقیق و نظام مند در سامانه جامع مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه کشور ثبت می‌شود.

وی به برپایی نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه اشاره و عنوان کرد: نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور شرکت‌های دانش بنیان مورد حمایت سازمان اوقاف از ۵ لغایت ۹ اردیبهشت ماه در هتل بزرگ ارم برگزار می‌شود؛ بنابراین افتتاحیه این نمایشگاه چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور مسؤولان کشوری و لشکری خواهد شد.

وی ادامه داد: طی روزهای اعلام شده بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد بوده و افراد می‌توانند با حضور در این نمایشگاه سوالات خویش را بپرسند و نظرات و ایده‌های خود را ارائه دهند و بسیار شفاف شاهد دستاوردهای سازمان باشند.

سخنگوی سازمان اوقاف گفت: ۳۹ شرکت دانش بنیان مورد حمایت سازمان اوقاف و امور خیریه در این نمایشگاه شرکت خواهند داشت. حمایت سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان با اقتضائات و فعالیت‌هایی که دارند متفاوت است. این شرکت‌ها جوانانی از نخبگان هستند که به واسطه نداشتن پشتیبانی مالی طرح‌های آنان راکد مانده بود که امروزه این شرکت‌ها دفتری را در اوقاف مستقر کرده اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: محور اقدامات در این نمایشگاه، معرفی تولیدات داخلی با قیمت مناسب است. از دیگر بخش‌های نمایشگاه می‌توان به ارائه آثار قدیمی و تاریخی وقفنامه ها، نحوه شکل گیری وقف، حفظ العین، مولدسازی و اجرای نیت که مربوط به معاونت‌های حقوقی، اوقافی، ثبتی، فرهنگی، امور خیریه، مرکز امور قرآنی، دانشگاه علوم قرآن و حدیث، چاپ و انتشارات، بهره وری و فاوا است اشاره کرد. مراکز وابسته به سازمان اوقاف مانند بنیاد البرز، مهرماندگار و کاشی گوهرشاد نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

وی درباره غرفه‌های حاضر در نمایشگاه گفت: غرفه بخش بقاع متبرکه که برخی از فعالیت‌های حوزه بقاع متبرکه در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود. در عرصه قرآنی نیز مرکز قرآنی حضور دارد. همچنین دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و مرکز امور خیریه نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان خاطرنشان کرد: افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه چهارشنبه صبح با حضور مسؤولان کشوری و لشکری برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند