Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نشست هم اندیشی، مربیان و بازیکنان با داوران بیان کرد: نشست خوبی را با مربیان، سرپرستان و کاپیتان تیم‌های لیگ برتری برگزار کردیم که در این جلسه برخی نکات فنی مبنی بر حضور داوران پشت دروازه و VAR را ارائه کردیم و امیدواریم از سیستم ویدئوچک (VAR) در آینده استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در جلسه‌ای که برگزار کردیم از پیشنهادات و انتقادات مربیان و ... استفاده کردیم و به طور قطع تلاش خواهیم کرد تا مشکلات حل شوند. نتایج را به هیئت رئیسه و مهدی تاج می‌رسانیم تا تصمیم گیری نهایی انجام شود. از باشگاه‌ها انتظار داریم تا در جلسات این چنینی شرکت کنند، اما متاسفانه برخی باشگاه‌ها همیشه غیبت دارند، اما خدا را شکر در جلسه امروز (یکشنبه) نیز مشاهده کردید که از باشگاه‌های زیادی از جمله استقلال و پرسپولیس نماینده‌ای حضور داشت.

اصفهانیان ادامه داد: جلسات برای پوشش نقاط ضعف تشکیل می‌شود که همه باید کمک کنند تا ضعف‌ها را پوشش دهیم. اگر بتوانیم حامی مالی خوبی بگیریم و ... می‌توانیم حقوق داوران را بیشتر کنیم، زیرا مربیان نیز بیان کردند که حقوق داوران کم است و برای رفع این مشکل باید تصمیماتی را اتخاذ کنیم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: ما هم معتقد هستیم که حقوق داوران باید بیشتر شود، زیرا انگیزه آن‌ها بالاتر می‌رود. امیدوارم داوران در نیم فصل دوم لیگ برتر بتوانند مانند گذشته عملکرد خوبی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

رفعتی: داور نباید عذرخواهی کند/مسئولیت تمام اشتباهات داوری با کمیته داوران است

رفعتی:عملکرد داوران در نیم فصل اول لیگ برتر قابل قبول بود/ سیستم کمک داور ویدیویی به زودی راه اندازه می‌شود

ماجرای تبعید ۲ داور لیگ برتری به دسته یک

انتهای پیام/

اظهارات رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره داوری نیم فصل نخست 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)

لیگ برتر فوتبال انگلستان به عنوان ثروتمندترین لیگ جهان شناخته می‌شود. امروز قصد داریم به بررسی علل این مساله و چیزی که فوتبال انگلستان را از نظر مالی از دیگر لیگ های بزرگ جهان متمایز می کند بپردازیم.

دانلود (17MB)

دیگر خبرها

  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد
  • معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه کمیته فنی
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • برگزاری کلاس مربیگری درجه B آسیا در یزد
  • VAR چینی در لیگ برتر ایران