Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@17:22:05 GMT

چرا برانکو دستور داد ملی پوشان زودتر برگردند؟

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۱۰۸۲۰

 طبق خواسته برانکو ایوانکویچ، همه بازیکنان ملی پوش پرسپولیس از امروز (یکشنبه) در محل تمرین تیم حاضر شدند و این در حالی است که، چون تیم ملی ایران روز ۸ بهمن و باشکست مقابل ژاپن از جام ملت‌های آسیا کنار رفته بود، احمد نوراللهی، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند تا ۱۸ بهمن فرصت استراحت داشتند.

با این حال شنیدیم برانکو به خاطر حساسیت بازی با پدیده، از همه آن‌ها درخواست کرد زودتر به دوران استراحت خود پایان بدهند و در تمرین حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پافشاری بیشتر برای علیرضا بیرانوند به چشم می‌خورد و این طور به نظر می‌رسد که برانکو می‌خواهد او را جانشین بوژیدار رادوشویچ دروازه بان دوم تیم در روز چهارشنبه و بازی با پدیده کند.

گفتنی است احمد نوراللهی یک روز پس از بازگشت تیم ملی از امارات، به تمرینات پرسپولیس اضافه شد و یار فیکش تیمش مقابل سپیدرود رشت بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ملی پوش تیم ملی ایران ژاپن بازی دروازه بان تیم ملی پرسپولیس پرسپولیس برانکو ملی پوشان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«احمد محمدنژاد جوان» سهمیه المپیک را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد امروز (جمعه) و در کشتی فرنگی روز یکشنبه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می شود.

در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر آیال بلولیوبسکی کشتی گیر روسی الاصل تاجیکستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مونخ باتخویاگ از مغلوستان با نتیجه ۱۴ بر ۳ شکست خورد و کسب سهمیه المپیک را از دست داد.

قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۴ نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در مقابل برنده دیدار سولدخو اولونبایار از مغولستان و بیونگ مین گنگ از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، که ۱۰ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در مقابل برنده کشتی آرش یوشیدا از ژاپن و دیپاک از هند مبارزه خواهد کرد.

کشتی فرنگی:

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با علی محمد ال عبوداح از عراق کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف، در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان ویکاس از هند و لی یو از چین می‌رود.
در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۱ شرکت کننده دارد، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده دیدار میان آسان ژانیشوف از قرقیزستان و یالاس عبدو رازاکوف از ترکمنستان کشتی می‌گیرد.

کد خبر 6082270

دیگر خبرها

  • افشاگری مربی تیم ملی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • «احمد محمدنژاد جوان» سهمیه المپیک را از دست داد
  • رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • گلف بازی کردن مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند (فیلم)
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد