Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@06:27:07 GMT

افتتاح ۹ پروژه عمرانی در بخش لشت نشا

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۱۰۹۰۵

افتتاح ۹ پروژه عمرانی در بخش لشت نشا

فرماندار رشت از افتتاح ۹ پروژه عمرانی در بخش لشت نشا همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «میرشمس مومنی زاده» امروز (یک‌شنبه، ۱۴ بهمن) در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی بخش لشت‌نشا در سومین روز از دهه میارک فجر گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۶ میلیون و ۴۲۰ هزار ریال در این بخش افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار رشت از افتتاح پروژه طرح هادی در روستای پس بیجارگفشه و میانگفشه خبر داد و افزود: این دو پروژه به همت بنیاد مسکن و به ترتیب با اعتبار ۲ هزار و ۸۰۰ و ۲ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

 

وی تصریح کرد: همچنین به همت کمیته امداد مسکن مددجویان در روستای اژدهاکیا با هزینه اجرایی یک هزار و ۲۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

 

مومنی زاده اضافه کرد: در این روز طرح توسعه و تقویت برق روستای ملکده با اعتبار ۹ هزار و ۷۲۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

 

وی با اشاره به پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در روکش آسفالت خاطرنشان کرد: روکش آسفالت دهسر با یک هزار و ۱۰۰ میلیون ریال و روکش آسفالت روستای چپک ناظمی با ۲ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال اجرا شد.

 

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر انقلاب اسلامی فیلم فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد گروه سرود 12 بهمن یوم الله 12 بهمن خبرگزاری شبستان پروژه های عمرانی دهه فجر طرح هادی روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد اعتبارات عمرانی به بخش عشایر دشتی اختصاص داده شده است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شریفی ظهر یکشنبه در نشست شورای عشایری شهرستان دشتی اظهار داشت: مدیران با همدلی خدمات رسانی مطلوب به جامعه عشایر انجام دهند.

رئیس امور عشایر شهرستان دشتی افزود: اعتبارات عمرانی به عشایر ۱۹ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۸۰ درصد آن تخصیص پیدا کرده است.

شریفی بیان کرد: ۵۵ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات ارزش افزوده به عشایر اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: آبرسانی سیار بوسیله هزار ۵۷۳ تانکر به عشایر انجام شده است.

شریفی بیان کرد: با اضافه شدن یک دستگاه تانکر آبرسانی جدید خدمات به عشایر افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه تعمیر و تجهیز ساختمان اداره در دست اقدام است، گفت: ۴۹ دامدار برای پرداخت تسهیلات به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

کد خبر 6084610

دیگر خبرها

  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان سمنان افزایش یافت
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • بررسی میزان پیشرفت مصوبات سفر رئیس جمهور به قم
  • ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی به بخش عشایر دشتی اختصاص داده شده است
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • اختصاص بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های زیربنایی بخش تولید