Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید بنی تمیم در خصوص دیدار صبح امروز با کوروش بهادری مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی در محل فدراسیون کشتی اظهار داشت: در این دیدار در زمینه دو موضوع کشتی پهلوانی و کشتی با چوخه بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات خوبی گرفتیم.

وی ادامه داد: در این جلسه با توجه به علاقمندی شجاعی استاندار خراسان شمالی و هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و پهلوانی و فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی مقرر شد تا رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی آسیا را سال آینده در این استان برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنی تمیم تصریح کرد: هماهنگی اولیه در این زمینه صورت گرفت و قرار شد پس از برگزاری جلسه میان متولیان امر از جمله وزارت ورزش و مهرعلیزاده و حیدری روسای فدراسیون های جهانی زورخانه ی و کشتی پهلوانی، مکاتبات لازم را در این راستا با اتحادیه جهانی و شورای کشتی آسیا انجام دهیم.

سرپرست فدراسیون کشتی تاکید کرد: همچنین مقرر شد امسال رقابت های کشتی باچوخه روز ۱۴ فروردین ماه در گود زینل خان اسفراین با دعوت از سه کشور خارجی بصورت بین المللی برگزار شود که تفاهمات لازم در این زمینه هم صورت گرفت.

وی در پایان در مورد برخی شایعات در زمینه تغییر در حوزه دبیری فدراسیون کشتی خاطر نشان کرد: اخلاقی با توجه به تجاربی که کسب کرده و توانمندی های که دارد امور مربوط به خود را در بخش انستیتو کشتی انجام می دهد و رضا لایق نیز با عنایت به سابقه همکاری چند ساله و تعامل فی مابین و رابطه کاری مناسب، امور فدراسیون کشتی را در حوزه دبیری به شکل خوبی دنبال می کند.

کد خبر 4532385

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید بنی تمیم رضا لایق فدراسیون کشتی کشتی پهلوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید حسن خمینی: قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و کشتی فرنگی کشورمان در آسیا موجب افتخار و خوشحالی همه ایرانیان ورزش دوست است

به گزارش جماران؛ متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بدین شرح است:

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای علیرضا دبیر

رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران

قهرمانی تیم های ملی کشتی آزاد و کشتی فرنگی کشورمان در آسیا موجب افتخار و خوشحالی همه ایرانیان ورزش دوست است. توانمندی عزیزان ورزشکار و مربیان توانا و مدیریت تیم ها از اموری است که  در این افتخارآفرینی نقش مهمی داشته است. 

با تشکر از همه فرزندان غیور کشورمان، برای آنان سربلندی در تمام عرصه ها را از خدای متعال خواستارم.

سید حسن خمینی

دیگر خبرها

  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • در صورت لغو نشدن پروازها؛ دبیر با وزیر ورزش به بیشکک می‌رود
  • سید حسن خمینی: قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و کشتی فرنگی کشورمان در آسیا موجب افتخار و خوشحالی همه ایرانیان ورزش دوست است
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها