Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@08:45:02 GMT

حرکت انقلاب، رودخانه ای بی توقف است

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۱۱۰۸۹

حرکت انقلاب، رودخانه ای بی توقف است

امام جمعه بوئین میاندشت با بیان اینکه پیشرفت و حرکت در انقلاب اسلامی مانند حرکت آب در مسیر رودخانه است، گفت: اهداف و نگاه‌‌ مسؤولان در تصمیم‌گیری‌ها باید همراه با پیشرفت تعالی انقلاب قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بوئین میاندشت، حجت الاسلام «حسن اسکندری»در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه حضرت زینب(س)، گفت: مادران الگوی تمام عیار فرزندان هستند و اگر وصیت نامه شهدا را دقت شود، تمام شهدا عصاره وجود مادری هستند که آن معارف را در وجود فرزند به امانت گذاشتند و فرزند آن معارف را به قلم و زبان آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه بوئین میاندشت با اشاره به این‌که برخی حسرت شور و نشاط  اول انقلاب را می‌کشند، و با تاکید بر اینکه  چهل سالگی انقلاب به معنی بلوغ فکری و عقلی است، بیان کرد: برد با کسانی است  که اکنون در بلوغ فکری انقلاب اسلامی پا به ورود به عرصه اجتماع گذاشتند، انتظار از دانش آموزان به مراتب بیشتر از نسل انقلاب است.

 

وی با اشاره به عزم راسخ در بین جوانان امروزی در تبیین آن، اظهار کرد: عزم با یک اراده معنوی تفاوت دارد، کسی صاحب عزم  که کار بزرگی اراده کرده است که انجام دهد، رفتن رزمندگان به جبهه یک عزم بود و درس خواندن و پیشبرد این انقلاب عزمی راسخ طلب می کند، هر کس در هر سنگری خدمت خوبی به کشور انجام دهد نشان دهنده این که عزم راسخی دارد.

 

حجت الاسلام اسکندری با تبیین اینکه وظیفه سنگینی بر دوش بانوان ایران اسلامی در تربیت فرزندان است، تصریح کرد: در انقلاب زندگی کردن یعنی حرکت باید با عزمی راسخ و  روبه جلو باشدف پیشرفت و حرکت در انقلاب اسلامی باید مانند حرکت آب در مسیر رودخانه است.

 

امام جمعه بوئین میاندشت،با تاکید بر اینکه اهداف و نگاه‌‌ مسؤولان در تصمیم‌گیری‌ها باید همراه با پیشرفت تعالی انقلاب قرار گیرد، افزود: اگر مسؤولی در هر منصبی که است پیشرفتی نداشته باشند بی‌عرضه است، در فجر انقلاب لذت ظهور ولی عصر نصیب کسانی می‌شود که در این انقلاب قدم بر می‌دارند، در این انقلاب حرکت می‌کنند و خستگی ناپذیر هستند./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان گروه سرود 12 بهمن نشست خبری کانون های مساجد بوئین میاندشت نواختن زنگ انقلاب امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان همکاری اسلامی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی اقدام کند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای دیپلماتیک خود در نیویورک، با آقای ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیرعبداللهیان تداوم حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی و عدم اراده این کشور برای پایان جنگ در کنار جنگ طلبی نتانیاهو را دلیل اصلی ادامه نسل‌کُشی علیه فلسطینیان دانست و بر لزوم تداوم تلاش جامعه جهانی به ویژه کشورهای اسلامی برای پایان نسل‌کُشی تاکید نمود.

رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان در این گفت‌وگو ضمن تشریح ضرورت و ابعاد اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در چهارچوب دفاع مشروع و هشدار و پاسخ تنبیهی به حمله گستاخانه رژیم اسرائیل بر سفارت کشورمان در دمشق، تاکید کرد، اقدام نظامی ایران بسیار دقیق و حساب شده علیه پایگاه‌های نظامی و اطلاعاتی مبدأ حمله به مکان دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

امیرعبداللهیان با تاکید بر عزم راسخ جمهوری اسلامی ایران در مسیر کمک به تقویت صلح و ثبات در منطقه افزود، این پاسخ نظامی به حمله اسرائیل صرفاً عملیاتی محدود و حداقلی بود و در صورت ارتکاب هر گونه اقدام ماجراجویانه بعدی از سوی رژیم اسرائیل، این بار پاسخ ایران قاطع، فوری و حداکثری خواهد بود.

وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وضعیت وخیم جاری در فلسطین اشغالی و نوار غزه در نتیجه تداوم جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، خواستار اقدام قاطع جامعه بین المللی و به ویژه سازمان همکاری اسلامی و کشورهای عضو در مقابله با این رژیم و توقف جنایات آن شد.

آقای ایمن الصفدی وزیر امور خارجه اردن نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و تشکر از تلاش‌های دیپلماتیک کشورمان برای توقف جنگ علیه غزه، گفت، قضیه فلسطین برای اردن از اولویت بسیاری برخوردار است و ما به تلاش‌های خود برای پایان جنگ علیه غزه ادامه خواهیم داد.

وی شرایط فلسطین را سخت و پیچیده خواند و با تبیین تلاش‌های سیاسی جاری گفت اردن با تمام امکان، تلاش خود را برای توقف جنگ علیه غزه ادامه خواهد داد. وی دیدگاه‌های کشورش در خصوص راه حل سیاسی بحران فلسطین را تشریح کرد. همچنین مخالفت قاطع اردن را با هرگونه تلاش برای کوچاندن فلسطینیان به کشورهای همجوار مورد تاکید قرار داد.

وی دیدگاه‌های دو کشور اردن و ایران مبنی بر لزوم پایان بخشیدن به جنگ علیه غزه در سریع‌ترین زمان ممکن را دیدگاهی مشترک دانست و بر تداوم تلاش‌های در این مسیر تاکید کرد.

در این دیدار همچنین برخی موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای مورد تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 6082179 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • قدردانی اردن از تلاش ایران برای توقف جنگ علیه غزه
  • سازمان همکاری اسلامی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی اقدام کند
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • توصیه به پرهیز از توقف در بستر رودخانه زاینده رود
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • افزایش خروجی سد و رهاسازی آب در بستر زاینده رود/ از توقف در بستر رودخانه خودداری کنید
  • چهار گونه جانوری در طبیعت «میاندشت» تیمار و رهاسازی شدند
  • تیمار و رهاسازی چهار گونه جانوری در طبیعت میاندشت جاجرم
  • جلوه گری شکوفه‌های بهاری در دل طبیعت بوئین میاندشت + فیلم
  • ناترازی شدید حوزه مسکن به دلیل یک دهه توقف در تولید