Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: هم‌زمان با ایام فاطمیه سوگواری یاس نبوی در ۵۶ بقعه متبرکه استان مرکزی برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ حجت‌الاسلام حسین دلاوری مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان مرکزی روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: اداره اوقاف استان مرکزی کار ویژه‌ای را به مناسبت برگزاری مناسبت‌های مختلف دارد تا با برنامه‌ریزی این مناسبت‌ها بتواند مراسمات خوب و باشکوهی را برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلاوری، ایام فاطمیه را یکی از کار ویژه‌های اوقاف عنوان کرد و افزود: با توجه به در پیشرو بودن ایام اندوه‌بار شهادت فاطمه زهرا(س) برنامه‌های این مناسبت در قالب سوگواره «یاس نبوی» به مدت ۵ روز از تاریخ ۱۷ الی ۲۱ بهمن‌ماه در ۵۶ بقعه شاخص استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همایش «رهروان یاس نبوی» ویژه خواهران، شام غریبان، برگزاری خیمه‌های معرفت، غرفه‌های ترویج حجاب و عفاف در بقاع متبرکه، برگزاری شب‌شعر فاطمی، مراسم سخنرانی، مداحی و سینه‌زنی، محافل انس با قرآن، اقامه نماز ظهر و عصر شهادت در بقاع متبرک، قرائت زیارت مختص حضرت فاطمه(س)، اعزام مبلغان دینی به بقاع متبرکه از برنامه‌های طرح سوگواری یاس نبوی هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی به دستاوردهای اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در۴۰ ساله انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ساخت ۶ هزار واحد مسکونی و تحویل به نیازمندان در قالب تعاونی‌های مسکن، ساخت مجتمع‌های تجاری از قبیل آسمان و سنا، ساخت مجتمع پزشکی نوین در کرهرود اراک، بازسازی ۱۲۰ بقعه متبرکه ایجاد مزرعه هزار و ۲۰۰ هکتاری، ایجاد مجتمع گاوداری ۵۵۰ رأسی، تولید گوشت و پرورش گوسفند و ایجاد زنجیره‌های کشاورزی باهدف بهینه‌سازی تولید و عرضه محصولات کشاورزی نیز از دیگر فعالیت‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۱۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحیم عبدالکریمی گفت: در این کلاس‌ها  بیش از ۲۵۰ نفر ساعت کلاس آموزشی با محوریت شعار هفته زمین پاک در قالب ارائه‌ی کارگاه آشنایی با موضوع پسماند، پلاستیک و مضرات آن با حضور کارشناسان و محیطبانان این اداره برگزار شد.

وی افزود: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در مباحث زیست محیطی، زمینه‌های تحقیقی و پژوهشی برای دانش آموزان تعریف شده و مقرر گردید این برنامه‌ها در مدارس تداوم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت