Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، اولین کافه کارآفرینی استان یزد به مناسبت دهه فجر و با حضور «میرهادی قره سید رومیانی» معاون امور مجلس،حقوقی و استان های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و « علی زینی وند » معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در هتل باغ مشیرالممالک افتتاح شد.

معاون اقتصادی استاندار یزد در این مراسم گفت: شفاف سازی در قوانین کسب و کار و ایجاد مسیرهای جایگزین و تسهیلگر در جریان کارآفرینی،فضای جدیدی برای ایجاد شغل و درآمد در بخش های مختلف به ویژه مشاغل نو ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زینی وند افزود: کشور از دارائی های متنوعی برخوردار است و نتوانستیم این داشته ها را به ثروت تبدیل کنیم و در شروع دهه پنجاه انقلاب مدیریت  و شیوه اداره کشور نیاز به تحول دارد که ادغام دانش و سرمایه این امر مهم را محقق می سازد.

وی کافه های کارآفرینی را زمینه ای مناسب برای تقویت گفتمان بخش های مختلف در عرصه های اقتصادی و اجتماعی دانست و بیان کرد: نشست های هم اندیشی خارج از فضای اداری با حضور دانشجویان،ایده پردازان،مدیران و فعالان بخش های مختلف زمینه پیوند ایده با سرمایه را فراهم می سازد.

معاون استاندار یزد اظهار داشت:باید به سمت شفافیت،خداحافظی با امضاهای طلایی،تقویت بخش خصوصی و بهره مندی مثبت از قوانین حرکت کنیم زیرا زمانی که دولت خود را از رقابت با بخش خصوصی کنار بکشد ساختار اداره کشور نیز ترمیم و چابک می شود.

زینی وند خاطرنشان کرد:مقررات زدایی،روان سازی و کوتاه کردن فرآیندهای اداری از دیگر نیازهای مدیریتی کشور است و تحقق دولت الکترونیک در این راستا یک انقلاب و جهاد کارآمد به حساب می آید که ارائه خدمات دولتی را در فضایی شفاف و پر سرعت رقم می زند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد گفت: وظیفه حاکمیت در بخش های مختلف آزادسازی انرژی جوانان و باور به توانمندی های این قشر است زیرا حضور جوانان در عرصه های مختلف می تواند دیدگاه های نو و شیوه هایی متناسب با نیازهای روز را به فرآیند بازسازی و توسعه کشور تزریق نماید.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یزد معاون اقتصادی استاندار یزد زینی وند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کامل ۷۲ درصد مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: در سفر رئیس جمهور به لرستان ۴۶ مصوبه در حوزه‌ی اقتصادی داشتیم که تا کنون ۳۳ مصوبه یعنی ۷۲ درصد آنها به صورت کامل اجرا شده اند.

سیروس ابراهیمی ادامه داد: ۹ مصوبه‌ی دیگر که ۲۰ درصد آنها می‌باشند با پیگیری‌های لازم و اعطای تسهیلات در دست اجرا و تکمیل هستند.

معاون استاندار با اشاره به وجود موانع خارج از دست مجموعه‌ی دولت برای اجرای ۴ مصوبه‌ی دیگر، اظهار کرد: این ۴ مصوبه پرونده‌ی قضایی داشته و صلاحیت تعیین و تکلیف آنها در دست قوه‌ی قضائیه می‌باشد.

ابراهیمی افزود: رفع مشکلات این ۴ پروژه یا مصوبه از دست مجموعه‌ی استان خارج بوده و تنها از طریق قوه‌ی قضائیه قابل مرتفع شدن می‌باشند، لذا اصولا طرح آنها در سفر رئیس جمهور تا زمانی که مشکل حقوقی دارند نباید انجام می‌شد. 

وی همچنین به بازگشت به چرخه‌ی تولید ۱۸۳ واحد اقتصادی تعطیل شده از قبل در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۵۴ واحد در بخش صنعت و معدن، ۱۲۷ واحد کشاورزی و ۲ واحد مربوط به بخش گردشگری می‌باشند که با اعطای تسهیلات و رفع موانع موجود به چرخه بازگشته و فعال شدند.

معاون استاندار ادامه داد: بیش از ۱۱۵ واحد دیگر نیز که در حالت نیمه فعال بودند با حمایت‌های لازم از طرف دولت در لرستان فعال شدند.

ابراهیمی به سرمایه گذاری بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون در حوزه‌های مختلف استان اشاره و عنوان کرد: از این میزان اعتبار بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبارات ارزی و ریالی هستند که با پیگیری استاندار و با توزیع به موقع به دستگاه‌های اجرایی و متقاضیان اشتغال بوده است.

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • اجرای کامل ۷۲ درصد مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور در لرستان
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری
  • ستاد بحران شرق استان کرمان تشکیل شد
  • ابلاغ سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه ابلاغ شد/ مهم‌ترین ویژگی‌های سند جدید تحول قضایی
  • ابلاغ سند تحول و تعالی قوه قضاییه ؛ با دستور رئیس قوه
  • اولین سرمایه‌گذاری مستقیم صندوق توسعه ملی در صنعت نفت
  • کنترل هوشمند ساختمان با سامانه ایران‌ساخت