Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@15:28:08 GMT

سرپرست جدید معاونت آموزشی دانشگاه شهرکرد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۱۱۹۳۳

سرپرست جدید معاونت آموزشی دانشگاه شهرکرد منصوب شد

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، سعید کریمی رییس دانشگاه شهرکرد در حکمی حمداله مشتاقی بروجنی، عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی  را با حفظ وظايف آموزشي به عنوان«سرپرست معاونت آموزشي دانشگاه» منصوب کرد.

 رئیس دانشگاه شهرکرد در این حکم خطاب به حمداله مشتاقی اهتمام به برنامه‌ريزی دقيق و همه جانبه در حوزه معاونت آموزشی، تعامل سازنده با اعضای هيأت علمی و كارشناسان ذيربط، نظارت همراه با ارائه نظرات و پيشنهادات سازنده، توسعه كمی و كيفی در ابعاد مختلف آموزشی، پايش و ارزيابی عملكرد آموزشي دانشجويان و اعضای هيأت علمی، همكاری در جذب و گزينش نيروی انسانی متعهد، عالم و علاقمند، برگزاری كارگاه‌های آموزشی، توجه ويژه به تحصيلات تكميلی، مشاركت با ديگر بخش‌های اجرايی، آموزش تكنيك‌ها و روش‌های نوين تدريس، برگزاری مستمر جلسات دانشجويی به منظور بررسی مسائل و مشكلات و رفع موانع آموزشی و پيگيری تجهيز كلاس‌ها به تكنولوژی آموزشی و تجهيزات سمعی و بصری را ضامن موفقيت ایشان دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است رییس دانشگاه شهرکرد، در نامه جداگانه‌ای از خدمات صادقانه و بيی‌شائبه بهروز شیران در زمان تصدی«معاونت آموزشی دانشگاه» تقدير و تشكر کرد.  انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی گروه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ایکنا قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد

وزارت ورزش سرپرست جدید فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی را منصوب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با حکم وزیر ورزش و جوانان، علی ایلکا به سمت سرپرست فدراسیون ورزش‌ روستایی، عشایری و بازیهای بومی محلی منصوب شد.

در حکم وزیر ورزش و جوانان خطاب به علی ایلکا آمده است:

«جناب آقای علی ایلکا

با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی به‌عنوان «سرپرست  فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن رعایت اصل بی‌طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرآیند انتخابات به‌عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رئیس و سایر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون اقدام نمایید.

توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.

پیش از این علیرضا پسندیده سرپرست کنونی حوزه وزارتی، رئیس فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی بود».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد | داود یونسیان کیست؟
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد
  • بیش از ۴۱ هزار هکتار از اراضی خراسان جنوبی زیر کشت غلات است
  • سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  •  سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان منصوب شد
  • مجتبی ملکی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان شد