Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم می‌تواند در لیگ برتر و جام حذفی به مقام قهرمانی برسد. ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

بوژیدار رادوشوویچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد پرسپولیس مقابل سپیدرود در جام حذفی گفت: بازی سختی بود و پیروزی در رشت آن هم در شرایطی که روی چمن مصنوعی بازی می‌کردیم، ارزش زیادی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها با بازی در این زمین آشنا هستند، ولی شرایط برای ما خیلی سخت بود. خوشحالم که در دقایق پایانی به گل رسیدیم و اگر بازی به وقت اضافه می‌رفت، طبیعتا کار پرسپولیس سخت‌تر می‌شد. سپیدرود هم واقعاً تیم خوبی بود، ولی ما عملکرد بهتری داشتیم و در نهایت به هدفی که داشتیم، دست پیدا کردیم.

دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس که در این بازی کلین‌شیت کرد، در رابطه با عملکرد خودش خاطرنشان کرد: هر وقت برای پرسپولیس بازی می‌کنم دوست دارم بهترین عملکرد را داشته باشم و امیدوارم کادر فنی هم از من راضی باشد. همیشه چه در تمرین و چه در بازی انگیزه زیادی دارم تا بتوانم خودم را ثابت کنم و همیشه گفته‌ام که بازی کردن برای پرسپولیس برایم لذت‌بخش است.

برانکو ایوانکوویچ: منتظر شروع لیگ هستیم و یکی دیگر از دربی‌های‌مان/ السد و الدحیل قوی‌تر از تیم ملی قطر بودند

 

وی در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی‌اش از عملکرد پرسپولیس در ادامه لیگ برتر و جام حذفی چیست، اظهار داشت: در نیم‌فصل دوم کار سخت‌تری داریم، همچنین در ادامه جام حذفی که تیم‌هایی مثل پدیده و سپاهان در مسیر ما قرار دارند. با این حال باید بگویم که شخصیت پرسپولیس این امکان را فراهم می‌کند که در پایان فصل دو جام به هواداران هدیه بدهیم، چون پتانسیل رسیدن به قهرمانی در هر دو جام را داریم. البته می‌دانیم که کار سختی داریم و باید نسبت به گذشته خیلی بیشتر تلاش کنیم.

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۲۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد به گوش اوسمار رسید: عالیشاه بازی های مهم پرسپولیس را از د

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در حالی با پیروزی سه بر صفر شاگردان اوسمار ویه‌را همراه بود که اتفاقی تلخ در ابتدای این بازی باعث ایجاد تغییر در ترکیب سرخپوشان شد.

امید عالیشاه در دقیقه ۱۰ به علت احساس درد از ناحیه عضلات ران پا از زمین مسابقه خارج شد تا وحید امیری جای او را بگیرد. او که قبل از تعویض روی گل اول تیمش توسط دانیال اسماعیلی فر تأثیرگذار بود پس از معاینه اولیه پزشکان تیم، ناچار به اسرتاحت است.

کادر پزشکی پرسپولیس در ارتباط با آسیب دیدگی عالیشاه اعلام کرده اند او باید MRI بدهد اما آنچه قطعی به نظر می‌رسد دوری حداقل دو هفته‌ای عالیشاه است که احتمال می‌رود با توجه به میزان آسیب دیدگی تا ۶ هفته هم ادامه پیدا کند.

بنابراین کاپیتان پرسپولیس بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی و دیدار حساس مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر را به طور قطع از دست داد تا دوره نقاهت خود را پشت سر بگذارد.

تیم فوتبال پرسپولیس هفتم اردیبهشت ماه مقابل آلومینیوم اراک در یک هشتم نهایی جام حذفی و ۱۲ اردیبهشت مقابل سپاهان در لیگ برتر بازی می‌کند.

کد خبر 6082372 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • قائمشهر حتی از برزیل هم امتیاز می‌خواهد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید: عالیشاه بازی های مهم پرسپولیس را از د
  • بوکرتی: دوست‌ دارم شاهد بازگشت هاردی بویز به WWE باشم
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • توخل: در نیمه‌نهایی با بهترین باشگاه جهان بازی می‌کنیمتوخل
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد