Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به تشکیل کابینه جدید لبنان عصبانیت خود را درباره عضویت وزرای «حزب‌الله» در کابینه این کشور ابراز داشت و به تکرار ادعاهای بی‌اساس علیه ایران پرداخت.

به گزارش گروه بنی الملل قدس آنلاین، تشکیل کابینه جدید لبنان و عضویت چند تن از اعضا و حامیان حزب‌الله لبنان در دولت این کشور واکنش تند «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهونیستی را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که تحقیقات درباره پرونده‌های فساد او همچنان خبرساز است و فشارهای داخلی علیه او افزایش یافته است، امروز یکشنبه باز هم به لفاظی و گزاف‌گویی علیه ایران، حزب‌الله لبنان و حماس روی آورده است.

 به گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، بنیامین نتانیاهو که خود را برای انتخابات زودرس پارلمانی 9 آوریل (20 فروردین 1398) در فلسطین اشغالی آماده می‌کند، در اظهاراتی گفته که در پیش بودن انتخابات سبب توقف اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ایران و حماس نخواهد شد.

او در جلسه کابینه گفت: «اسرائیل حتی در جریان دوره کارزار انتخاباتی هم درباره توسل به زور در غزه و علیه ایران در سوریه تردیدی به خود راه نخواهد داد. اگر اوضاع در غزه آرام نماند، حتی در همین دوره انتخاباتی هم ما در اقدام کردن مردد نخواهیم ماند».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین در جمع اعضای کابینه خود با لفاظی علیه ایران درباره تحولات سوریه گفت که «ما برای اطمینان از آینده اسرائیل، به اقدامات علنی‌مان (علیه مواضع ایران در سوریه) ادامه خواهیم داد».

نتانیاهو در بخش دیگری از سخنانش به تشکیل کابینه جدید لبنان هم اشاره کرد و  به تکرار ادعاهای بی اساس علیه ایران و حزب‌الله پرداخت.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: «حزب‌الله به دولت لبنان پیوست و این یعنی که حزب‌الله بر دولت حکومت می‌کند و این یعنی که کنترل لبنان در دست ایران است».

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اسرائیل حزب الله لبنان کابینه لبنان لبنان نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان

به گزارش خبرگزاری تقریب، در بیانیه حزب‌الله آمده است که در حملات رژیم صهیونیستی به شهرک‌های "طیر حرفا" و "الناقوره" در جنوب لبنان چهار رزمنده آن به شهادت رسیدند.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی لبنان، در این حملات همچنین ۲ امدادگر و یک غیرنظامی نیز به شهادت رسیدند.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

این درگیری‌ها در پی حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در خاک لبنان و در مقابل حملات موشکی شدید حزب‌الله به مواضع و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شد.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسماً به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریباً ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس/ ۴ رزمندهٔ شهید حزب‌الله در حمله رژیم صهیونیستی
  • حملات گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان
  • حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • پسر نتانیاهو هم از فلسطین اشغالی مهاجرت کرد
  • عملیات موشکی حزب‌الله لبنان علیه مواضع رژیم اسرائیل
  • بنابر نتایج یک نظرسنجی: ۵۷ درصد صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهو رضایت ندارند
  • حزب‌الله: گفت‌وگو با واشنگتن درباره غزه را رد کردیم
  • حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ ۲ عملیات حزب الله علیه اشغالگران
  • استعفای یک عضو کابینه جنگ نتانیاهو
  • لاپید: استعفای «ساعر» آغازی بر فروپاشی کابینه نتانیاهو است