Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، دو طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر 190 میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، غلامرضا رضایی‌ فر گفت: اولین طرح، عملیات تکمیل طرح آبرسانی به فاز هفت شهر جدید هشتگرد است که اواسط سال جاری پکیج تصفیه خانه آب آن با ظرفیت 158 لیتر درثانیه احداث شده و در حال حاضر با ظرفیت 90 لیتر در ثانیه در مدار بهره‌برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: شرکت آبفا با اجرای پنج کیلومتر خط انتقال و نیز احداث دو مخزن ذخیره آب با مجموع ظرفیت 15 هزار متر مکعب، آبرسانی به ساکنان فاز 7 شهر جدید هشتگرد را با صرف اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان از محل منابع داخلی و زیرساخت مسکن مهر انجام داده است.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز در خاتمه اظهار داشت: دومین پروژه، طرح آبرسانی به کمالشهر با اجرای پنج کیلومتر خط انتقال و احداث یک مخزن ذخیره، به ظرفیت پنج هزار متر مکعب بوده که 150 لیتر در ثانیه آب مورد نیاز این پروژه از تصفیه خانه آب شماره دو کرج به کمالشهر منتقل می‌ شود و اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان از محل منابع داخلی، استانی و مصوبات سفر ریاست جمهوری صرف این طرح شده است.

     
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است

 سعیدی با بیان اینکه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد در شهر جدید سهند در حال اجرا است گفت: این واحد‌ها دارای پیشرفت فیزیکی متفاوتی هستند و به محض تکمیل شدن تحویل متقاضیان واجد شرایط می‌شود.

وی با اشاره به سطح بالای فنی و کیفی واحد‌های ساخته شده در طرح نهضت ملی مسکن در این شهر در سطح کشور اظهار کرد: در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی بیش از پنج هزار واحد جدید طرح نهضت ملی مسکن نیز در این شهر آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: در این سفر نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی استان، مجتمع تجاری باران، کوی ویلایی گلشهر، کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند، پروژه تکمیل نواقص پیاده‌رو‌های این شهر و آسفالت آزادراه به بهره برداری می‌رسد.

سعیدی ادامه داد: عملیات اجرایی مسجد بزرگ شهر جدید سهند و چهار مدرسه ۱۲ کلاسه نیز در این شهر آغاز و قرارداد قطعات مسکونی طرح جوانی جمعیت و جامعه ایثارگری نیز تحویل متقاضیان واجد شرایط می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
  • در تابستان امسال تنش آبی جوان‌رود حل می‌شود
  • ساخت قبور جدید در آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • آبرسانی به ۷۰ روستای استان همدان در سال ۱۴۰۲