Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محرم آقاپور رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان شوط در آئین واگذاری واحد‌های مسکونی به مددجویان گفت: برای احداث واحد‌های مذکور در مجموع ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال هزینه شده است. همچنین در هر کدام از واحد‌های یاد شده ۳۵۰ میلیون ریال کمک هزینه احداث از طرف کمیته امداد بصورت بلاعوض به مددجویان تحت پوشش پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقاپور از ۱۶ واحد مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد که در حال احداث می‌باشند، خبر داد که در سال آینده به مددجویان تحویل داده خواهند شد.

وی همچنین در ادامه به دست عملکرد کمیته امداد این شهرستان در چهل سال گذشته در زمینه مسکن اشاره کرد و اظهار نمود: در چهل سال گذشته یک هزار و ۸۶۱ واحد مسکن برای مددجویان تحت پوشش که فاقد مسکن بودند با بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار مسکن ساخته و تحویل داده شده است.

انتهای پیام/م

واگذاری مسکن به مددجویان کمیته امداد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۲۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد واگذار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین واگذاری ۳۳ هزار و ۶۸۳ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور با حضور حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان برگزار شد.

این واحدهای مسکونی به همت کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و وزارت راه و شهرسازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن احداث و به متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت واگذار شده است.

رییسی در این مراسم طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات دولت برای رفع نیاز مسکن متقاضیان مددجو در سراسر کشور، تحقق وعده دولت مردمی در این زمینه و قدردانی از تلاش‌های همه بخش‌ها و نهادها مشارکت کننده در این طرح بزرگ گفت: رشد ۴۴ درصدی ساخت مسکن برای مددجویان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ از جمله خبرهای خوب و امیدآفرین است و باید از تلاش‌های همه مدیران استانی و نهادهای انقلابی برای تحقق این مهم صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم.

رییس‌جمهور کشورمان همچنین با بیان اینکه دولت در راستای تحقق این وعده که مددجوی فاقد مسکن در کمیته امداد امام خمینی (ره) نداشته باشیم، ساخت مسکن برای مددجویان را ۴۴ درصد افزایش داد و لذا دولت صادق‌الوعد است، بر ضرورت تلاش مضاعف مسوولان مربوطه برای تسریع در تکمیل سایر پروژه‌های نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

کد خبر 6079046 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
  • واگذاری بیش از 33 هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • واگذاری ۳۳۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد
  • ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد واگذار شد
  • واگذاری ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان در آذربایجان غربی
  • واگذاری ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام