Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@08:58:34 GMT

قطع اینترنت آمریکا به علت سرمای بی‌سابقه

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۱۳۳۰۸

بنا بر اعلام رسانه‌ها به علت سرمای بی‌سابقه در آمریکا، دسترسی ساکنان ایالت‌های میانه غربی به اینترنت قطع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به دلیل آب وهوای بسیار سرد در آمریکا، دسترسی ساکنان ایالت‌های میانه غربی این کشور به اینترنت و وای‌فای دچار اختلال شده است.

  شبکه سی‌سی‌تی‌وی چین پیشتر گزارش داد هوا در منطقه غرب میانه آمریکا پس از یک هفته سرمای شدید و یخبندان به تدریج گرم می‌شود، اما این وضع نیز خطرات تازه‌ای را برای این منطقه به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  کارشناسان هواشناسی معتقدند گرم شدن سریع هوا را نمی‌توان به عنوان تغییری کاملا مثبت ارزیابی کرد. به گفته آن‌ها در نتیجه گرم شدن هوا باید منتظر مشکلاتی مانند جاری شدن سیل در خیابان‌ها و وارد شدن آب به خانه ها، پراکنده شدن قطعات یخ در دریاچه‌ها و لغزنده شدن پیاده رو‌ها و خیابان‌ها باشیم.   در هفته‌ای که هوا به شدت سرد شد دما در شیکاگو در ایالت ایلینوی به ۴۸.۹ درجه زیر صفر رسید.   بر اساس اعلام سازمان هواشناسی جهانی،  این سرمای شدید به سبب تاثیر گرداب قطبی است که منطقه‌ای با فشار پایین و هوای سرد است و باد‌هایی که در آن می‌وزد باعث حبس شدن سرما در اطراف قطب می‌شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۳۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه

با تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه این پروژه یک گام دیگر به تکمیل نزدیک شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، طبق اعلام روابط عمومی استانداری اردبیل، با پیگیری استاندار اردبیل جهت رفع مسائل و مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان از پایتخت، در جریان این پیگیری‌ها، برای پروژه‌های مختلف از جمله ابرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

گفتنی است، در سال گذشته نیز بیش از ۱,۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ابرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه تزریق شده بود.

کد خبر 746927

دیگر خبرها

  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • ابعاد بی‌سابقه اعتراضات در آمریکا علیه حملات صهیونیست‌ها به غزه
  • (تصاویر) سفر تاریخی وزیر خارجه انگلیس به آسیای میانه
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه
  • تصاویر عجیب از بارش شدید تگرگ در آمریکا + ویدئو | اندازه هر دانه تگرگ را ببینید
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • بارش شدید تگرگ در آمریکا + فیلم